جمع‌آوری ۵ هزار تن مرغ مازاد توسط دولت

جمع‌آوری ۵ هزار تن مرغ مازاد توسط دولت
عباس والوزی در گفتگو با مهر اظهارداشت: شرکت پشتیبانی امور دام در حدود یک هفته‌ای که اقدام به جمع‌آوری مرغ مازاد کرده، تقریبا ۵ هزارتن از این کالا را جمع‌آوری کرده است.
وی افزود: تصورمان این است که با اطلاع رسانی انجام شده این میزان افزایش پیدا کند و بر بازار تاثیر بگذارد، ضمن اینکه ما نمی‌توانیم تولیدکنندگان را ملزم کنیم مرغ‌شان را به شرکت پشتیبانی تحویل دهند بلکه اگر تولیدکننده‌ای حس کند نمی‌تواند کالای خود را در بازار به فروش برساند شرکت پشتیبانی آمادگی دارد این محصول را جمع‌آوری کند.
والوزی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام مرغ را به قیمت حداقل ۶۵۰۰ تومان و حداکثر ۷۰۰۰ تومان براساس سایزی که تحویل داده می‌شود، از تولیدکننده خریداری می‌کند، گفت: ما بر روی مسایل کیفی تاکید داریم و مرغی که تحویل شرکت پشتیبانی می‌شود کیفیتش باید تضمین و طبق شرایط ما کشتار شده باشد.
این مقام مسئول در شکت پشتیبانی امور دام کشور در پاسخ به این پرسش که تاثیر جمع آوری مرغ مازاد بر بازار چه زمانی نمایان خواهد شد؟ اضافه کرد: به اعتقاد بنده حدود دو هفته دیگر این اتفاق رخ می‌دهد و قیمت به حالت متعادل برمی‌گردد، به عنوان مثال قیمت مرغ که هم اکنون در میدان بهمن حدود ۵۲۰۰ تومان است، احتمالا آن زمان به بیش از ۶ هزار تومان خواهد رسید.
 
نظرات شما
  •  

    محمدورشکسته گفت : ۹۴/۰۱/۲۶

    جمع میکنین که چی بشه خود نمای میکنین چه سودی به حال مرغدار داره قیمت درشت3300 ریز4100وقتی هزینه یک کیلو در میاد 4900بعد 1 سال ضرر چه سودی داره داروندار مونو فروختیم برای شکم شما الهی کارد بخوره اون شکم که سیر نمیشه اقایون دلال وپشتیبانی نیرو نمیخواین تا پولامونو بشموریم براتون

    پاسخ...
  •  

    kamran گفت : ۹۴/۰۱/۲۶

    اقا دست گلتون درد نکنه قیمت رو میارید پایین و بعد مرغ و مفت میخرید و منت هم سر مرغدار میزارید و به قیمت بالا تر میفروشید.تازه شرط هم میزارید.
    اقا خدا قبول کنه.
    انشاالله حاجی بشید

    پاسخ...
  •  

    نوری گفت : ۹۴/۰۱/۲۶

    اخه مگه این قیمتی که میگی عزیز من پول میدن 3 ماه دیگه اگه خیلی شانس بیاریم یا سویا میدن یا ذرت تازه اون هم دردسرهای خودشو داره من سویا ذرت میخوام چیکار الان سر رسید وام بانکمه برم بگم بیایین جای پول سویا یا ذرت بهتون بدم بچم پول میخواد بگم بیا سویا بگیر به صاحبخونم بگم بیا جای پول بهت ذرت میدم کسی هم که اینا رو از ما نمیخره من میگم مثل عصر حجر که داد و ستد به صورت کالا به کالا بود الان هم همین کارو بکنن 15 سال تو این کارم واقعا انگار اب رو با ابکش هی از تو چاه کشیدم 1 دوره خوب بود 4 دوره ضرر

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گوشتی گفت : ۹۴/۰۱/۲۶

    با سلام . وقتی حد اکثر افت مرغ زنده تا گوشت بسته بندی آماده مصرف 30 درصد میشود. چرا قیمت خرید را از مرغدار 4100 اعلام میکنند و گوشت آماده شرینگ پک شده رو 7000 هزار تومان از کشتارگاهها میخرند !لطفا جواب ما مرغدارانی که یک هفته پیش با ضرر زیاد مرغ فروختیم را بدهید...

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com