جمع‌آوری دکه‌های زنده‌فروشی مرغ در پیرانشهر

جمع‌آوری دکه‌های زنده‌فروشی مرغ در پیرانشهر
فرماندار پیرانشهر گفت: امسال دکه‌های زنده‌فروشی مرغ در پیرانشهر جمع‌آوری می‌شوند.
اروج مجاهدی در پیرانشهر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 17 دکه زنده‌فروشی مرغ زنده در پیرانشهر جمع‌آوری شده است.
وی از شناسایی مراکز توزیع مرغ زنده در داخل شهر خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر چهار مرکز عمده توزیع مرغ زنده در داخل شهر شناسایی شده است.
این مسئول افزود: در این راستا 2 هزار قطعه مرغ زنده نیز کشف و ضبط شده است.
مجاهدی با اشاره به انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و طیور بیان کرد: زنده‌فروشی‌های مرغ در سطح شهر سبب سد معبر و برخی مشکلات بهداشتی می‌شوند که در این راستا با زنده‌فروشی مرغ زنده در داخل شهرها برخورد جدی می‌شود.
وی با بیان اینکه بهداشت مراکز عرضه مرغ مورد توجه قرار دارد، گفت: نسبت به بهداشت مراکز عرضه مرغ باید نظارت بیشتری اعمال شود.
این مسئول با تاکید بر جمع‌آوری عرضه مرغ زنده و کشتار غیربهداشتی طیور گفت: در چهار ماه نخست سال جاری 21 پرونده تخلفات بهداشتی عرضه مرغ زنده در سطح پیرانشهر به مراجع قانونی معرفی شدند.
فرماندار پیرانشهر با اشاره به توقیف خودروهای عامل خرده‌فروشی مرغ زنده اعلام کرد: خودروهای عامل خرده فروشی مرغ زنده باید جمع‌آوری شوند.
مجاهدی با بیان اینکه در بسیاری از موارد شاهد سد معبر توسط عرضه‌کنندگان مرغ زنده هستیم، تصریح کرد: سد معبر داخل شهرها غیرقانونی است و با افرادی که اقدام به سد معبر کنند برخورد قانونی می‌شود.
وی ادامه داد: سه مرکز پرورش غیرمجاز طیور در واحدهای سنتی و فاقد پروانه بهره‌برداری شناسایی و سه نفر مجرم به مراجع قضایی معرفی شده‌ و از فعالیت آنها جلوگیری شده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com