جلوگیری از صادرات دام زنده وعرضه گوشت گوسفندی در نمایشگاهها

جلوگیری از صادرات دام زنده وعرضه گوشت گوسفندی در نمایشگاهها
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای تامین گوشت گوسفندی مورد نیاز مردم، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت از صادرات دام زنده از کشور جلوگیری کند.
علی‌اصغر ملکی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان گفت: گوشت گوسفندی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان تامین خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی نیست.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی افزود: در این راستا، علاوه بر تامین گوشت گوسفندی از دامداران، شرایطی فراهم شده است که با تدابیر وزارت صنعت، معدن و تجارت از صادرات دام زنده نیز جلوگیری شود تا بتوان از حداکثر ظرفیت برای تامین گوشت مورد نیاز مردم استفاده کرد.
وی تصریح کرد: همچنین قرار بر این است که در قالب نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا، گوشت گوسفندی مورد نیاز مردم در این ماه تامین شود و با قیمت مناسب عرضه آن صورت گیرد. به هرحال هم اکنون با توجه به ارایه علوفه ارزان به دامداران، تولید کشور در حال افزایش است.
ملکی گفت: هم اکنون میادین میوه و تره‌بار نیز گوشت مورد نیاز مردم را با قیمت مناسب در حال عرضه دارند و البته وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در حال تمهید تامین کالاها برای ماه مبارک رمضان است که به نظر می‌رسد شرایط به گونه‌ای پیش رود که تامین کالاهای مورد نیاز مردم به خوبی صورت گیرد.
وی اظهار داشت: البته در این میان بازرسی و نظارت نیز به گونه‌ای صورت گیرد که بتوان که از سوءاستفاده در بازار جلوگیری کرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com