جلالیان: تعاون روستایی در اجرای طرح ساماندهی مرغ موفق بود

جلالیان: تعاون روستایی در اجرای طرح ساماندهی مرغ موفق بود

تحلیل - مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاون روستایی گفت: تعاون روستایی اجرای طرح ساماندهی مرغ و تخم مرغ را با موفقیت آغاز کرد و با اعلام آمادگی تشکل های تخصصی ادامه کار را به آنها واگذار کرد.
بهزاد جلالیان، مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاون روستایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، گفت: طرح ساماندهی مرغ و تخم مرغ از ابتدا وظیفه اتحادیه سراسری مرغداری گوشتی و تشکل های خصوصی و تخصصی بوده است.
وی افزود: عدم آمادگی اتحادیه و تشکل های خصوصی موجب شد تا اتحادیه مرکزی تعاون روستایی شروع کار طرح ساماندهی مرغ و تخم مرغ را به عهده گرفت.
جلالیان گفت: تعاون روستایی به خوبی از عهده طرح ساماندهی برآمد و توانست اجرای این طرح را به جایگاه مناسبی برساند هر چند برخی از مرغداران از دیر رسیدن نهاده ها و دان مورد نیازشان گلایه مند بودند، اما باید گفت که تامین نهاده های مرغ وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام است.
مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاون روستایی خاطر نشان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام تمام تلاش خود را جهت تامین نهاده های لازم مرغداری ها انجام داده است و این نهاده ها را با قیمت مصوب طرح ساماندهی به دست مرغداران رسانده است.
وی گفت: اتحادیه تعاون روستایی وظیفه خرید توافقی 42 محصول کشاورزی را دارد و طرح ساماندهی بسیاری از نیرو و هزینه تعاونی روستایی را صرف خود کرده است.

 
کلمات کلیدی ساماندهی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com