جریمه 30 میلیونی گرانفروشان مرغ

جریمه 30 میلیونی گرانفروشان مرغ
معاون تعزیرات حکومتی تهران اعلام کرد: در چند روز گذشته گشتهای ویژه تعزیرات حکومتی با تمامی صنوف پروتئینی در تهران که اقدام به عرضه مرغ با قیمت خارج از تعرفه کرده اند برخورد قانونی کرده و تا کنون برخی از صنوف به 30 میلیون جریمه محکوم شدند.
بزرگمهر صادقی نیچ کوهی با اشاره به گرانفروشی عرضه مرغ در سطح تهران گفت: طی گشتهای مشترک تعزیرات حکومتی با اداره صنعت، معدن و تجارت از پانصد واحد صنفی بازرسی شد که طی آن واحدهای صنفی متخلف اخطار گرفته و جریمه شدند.
وی افزود: در این گشتها حدود 40 واحد صنفی در بازار عرضه گوشت مرغ واقع در میدان بهمن تهران بیش از 30 میلیون تومان جریمه نقدی شدند.
معاون تعزیرات تهران اظهار داشت: مرغ فروشی هایی که در طول سال سه بار اقدام به گران فروشی کنند قطعا فروشگاهشان پلمپ شده و پارچه نوشته گران فروشی بر سر در فروشگاه نصب می شود و هم اکنون حدود 70 پرونده تعزیراتی ویژه این صنوف در این چند روز تشکیل شده است.
چندی پیش قیمت مرغ از 5200 تومان به 7000 تومان در تهران افزایش یافت که با اعتراض مردم و نمایندگان مجلس همراه شد.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۱/۰۴/۲۳

    جناب معاون خیلی شرمنده ام که باید در جواب شما بگویم ، زرشک . آخر آقای محترم چرا مردم را سرکار میگذاری ؟! با این همه گرانفروش که یکی و دوتا نیستند شما تا حالا کدام یک را 30 میلیون تومان جریمه کرده اید ؟!!! اگر چنین بود که تا حالا دولت میتوانست از پول جریمه های اخذ شده وجه یارانه ها را دو برابر کند !!!!!!!!!!!!!! دست بردارید از این شعارهائی که صدتاش دو ریال هم نمی ارزد . واسلام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com