جذب و توزیع گوشت گرم به قیمت مناسب در استان بوشهر

جذب و توزیع گوشت گرم به قیمت مناسب در استان بوشهر

به گزارش فارس از عسلویه، محمدرضا صادقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای رفاه حال مردم و شهروندان استان بوشهر در زمینه تهیه گوشت گرم و منجمد، اقدامات بسیار مناسبی توسط سازمان بازرگانی استان بوشهر صورت گرفته و سعی کرده‌ایم در تهیه و توزیع گوشت قرمز، رضایت کامل مردم را جلب کنیم.
وی افزود: در حال حاضر گوشت قرمز گرم به قیمت 99 هزار ریال در نمایشگاه بهاره بوشهر در حال توزیع است و با این اقدام در حقیقت مردم می‌توانند مستقیما گوشت و سایر مایحتاج خود را تهیه کنند.
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضای مردمی و با عنایت به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط این سازمان با همکاری بخش خصوصی، گوشت گرم مورد نیاز استان در حال جذب و توزیع تا پایان تعطیلات نوروزی است و انتظار داریم که با همکاری مردم و سازمان بازرگانی، مشکل عمده‌ای در این مسیر به وجود نیاید.
صادقی تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان گرامی و براساس تمهیدات در نظر گرفته شده، واحدهای صنفی قصابی منتخب نیز گوشت گرم مورد نیاز را به قیمت هر کیلو 106 هزار ریال در سطح شهر به فروش می‌رسانند و با متخلفان نیز به شدت برخورد می‌شود.
وی ادامه داد: رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، مهم‌ترین اولویت و اصلی‌ترین هدف سازمان بازرگانی است و کسانی که به حقوق مردم احترام نگذارند و قصد تخلف داشته باشند، با برخورد شدید سازمان بازرگانی استان بوشهر روبه‌رو می‌شوند.
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی استان بوشهر ابراز داشت: در زمینه سایر اقلام و مواد غذایی نیز سازمان بازرگانی، نظارت و بازرسی خود را با دقت و سرعت انجام می‌دهد و امیدوار هستیم که موفق شویم در ایام نوروز، رضایت خاطر شهروندان تمام مناطق استان را فراهم کنیم.
 

 
کلمات کلیدی توزيع بوشهر گوشت گرم
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com