ثبت‌نام صدور مجوز جوجه‌ریزی و سوخت در قزوین آغاز شد

ثبت‌نام صدور مجوز جوجه‌ریزی و سوخت در قزوین آغاز شد
مدیرعامل اتحادیه تعاونی مرغداران استان قزوین گفت: پنجمین دوره ثبت‌نام صدور مجوز جوجه‌ریزی و سوخت در استان آغاز شد.
عظیم حجت در قزوین اظهار کرد: پنجمین دوره ثبت‌نام صدور مجوز جوجه‌ریزی و سوخت در استان آغاز شده و مرغدارانی که هنوز اقدام به ثبت مرغداری خود در سامانه نکرده‌اند باید هرچه سریع‌تر به تعاونی مرغداران شهرستان مراجعه و مدارک لازم را برای ثبت‌نام در سامانه ارائه دهند.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 95 درصد از مرغداری‌های استان در قالب طرح صدور مجوز جوجه‌ریزی و سوخت ثبت‌نام کرده‌اند.
این مسئول، مهم‌ترین هدف اصلی این سامانه را ایجاد بانک اطلاعاتی کامل و جامع در خصوص مرغداران گوشتی، کنترل و رسیدگی به درخواست جوجه‌ریزی و دریافت سوخت مرغداران به صورت سازماندهی شده عنوان کرد.
حجت اعلام کرد: اتحادیه مرغداران با همکاری بانک کشاورزی و معاونت امور دام جهاد کشاورزی استان قزوین آماده اجرای مرحله جدید طرح بهینه‌سازی مصرف سوخت در مرغداری‌ها است.
وی با بیان اینکه طرح‌های بهینه‌سازی مصرف سوخت موتور محرکه اقتصاد کشور است، تصریح کرد: افزایش روزافزون هزینه‌‌های نیروی انسانی و انرژی، اهمیت استفاده از تأسیسات و تجهیزات نوین در مرغداری‌ها را چندین برابر می‌کند.

 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۰۹/۰۳

    بخدا هر بلايى سرتان بيايد حقتان است تا هفته پيش همه إز ضررهاى سنگين حرف ميزديد حالا دوباره يادتان رفت و باز هم جوجه ريزى ميكنيد اما بدانيد كه اينده بحرانى ترى إز گذشته خواهيد داشت امروز را يادتان باشد وسلام

    پاسخ...
  •  

    اهوازی گفت : ۹۳/۰۹/۰۴

    از زمان تاسیس سامانه به علت رانت زیان مرغداران شروع شد.آیا با وجود دریافت وجه از مرغداران آیا این سامانه نفعی برای من مرغ دار داشته؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com