ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار مواد پروتئینی

ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار مواد پروتئینی
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران از ذخیره سازی مطلوب کالاها و میوه های پرتقاضا برای دوره نوروز خبر دارد و گفت : توزیع میوه ها و سبزی ها برای روز طبیعت (13 فروردین) هم برای نخستین بار برنامه ریزی شده است.
یداله صادقی اظهارداشت: بازار مواد پروتئینی مانند گوشت مرغ،‌ تخم مرغ، گوشت قرمز و سفید هم مطلوب است و قیمت‌ها ثبات خوبی دارد.
صادقی گفت: قیمت‌ها و کیفیت همه کالاها مانند پوشاک، کیف و کفش ، آجیل و خشکبار تا 15 فروردین به طور ویژه نظارت و کنترل می شود.
وی، میانگین قیمت مرغ در استان تهران را 6500 تومان در هر کیلوگرم و قیمت تخم مرغ را 4 هزار تا 4200 تومان در هر کیلوگرم اعلام کرد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران تصریح کرد: میانگین قیمت گوشت قرمز گوسفندی و گوشت گاوی مخلوط هم 27 هزار و 500 تومان در هر کیلوگرم است.
صادقی افزود: با وجود توزیع سبد کالا برای 12 میلیون خانوار همچنان ذخایر مطلوبی داریم و همه کالاهای پرتقاضا را به خوبی تامین می کنیم.

 
نظرات شما
  •  

    حیدری اهواز گفت : ۹۲/۱۲/۲۹

    Itp عز یز برای حرف آخر سال92بنویس که مرغداران گوشتی دست خالی به خانه رفتن .ممنون از یک سال زحمت بی منت شما برای تولیدکننده خدا به شما ارج دهد .تشکر. Itp

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com