ثبات قیمت گوشت قرمز در آستانه سال جدبد

ثبات قیمت گوشت قرمز در آستانه سال جدبد
رئیس اتحادیه گوشت قرمز استان اصفهان گفت: کمبودی در توزیع گوشت قرمز در آستانه نوروز ۹۳ وجود ندارد و قیمت‌ها نیز تغییری نمی‌کند.
اصغر پورباطنی اظهار کرد: امسال برای توزیع گوشت قرمز در استان اصفهان با مشکل خاصی روبه‌رو نیستیم و به هر اندازه که تقاضا باشد امکان فراهم کردن کوشت قرمز وجود دارد.
وی با بیان این‌که قیمت گوشت قرمز نسبت به ماه‌های گذشته افزایش نداشته است، افزود: قیمت گوشت قرمز در آستانه نوروز 93 تغییری نمی‌کند و بعد از این ایام با بررسی‌هائی که انجام می‌شود، قیمت گوشت پائین‌تر می‌آید.
رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان تصریح کرد: به غیر از گوساله روزانه 7 هزار دام در استان اصفهان کشتار می‌شود که مصرف روزانه در استان 10 تن گوشت گوسفند و نزدیک به 4 هزار تن گوشت گوساله است.
وی بیان کرد: این میزان کشتار تنها یک‌چهارم نیاز استان را رفع می‌کند و سایر نیاز‌های استان با استفاده از شهرستان‌های خرم‌آباد، چهارمحال و بختیاری، شیراز و مشهد واردات به صورت دام زنده وارد استان می‌شود.
پورباطنی درباره مشکلات این صنف بیان کرد: در حال حاضر مجال بیان کردن مشکلات صنف نیست و امید داریم در سال آینده راهکاری برای رفع مشکلات اندیشیده‌ شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com