ثبات قیمت نهاده ها تا پایان دوره

ثبات قیمت نهاده ها تا پایان دوره

ITPNews قیمت فروش نهاده ها به مرغداران به قیمت روز بسته شدن قرارداد با مجری طرح ساماندهی مرغ و تخم مرغ خواهد بود و تا آخر دوره پرورش تغییر نخواهد کرد.
دکتر آذروش - دبیر انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی - طی یک مصاحبه اختصاصی با خبرنگار موسسه I.T.P اعلام کرد: طی آخرین توافقات انجام شده شرکت پشتیبانی امور دام در راستای حمایت از طرح فوق وظیفه تامین نهاده های فوق را برای درخواست کنندگانی که از طریق اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی اقدام به عقد قرارداد نموده اند را به عهده گرفته است.
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: شرکت پشتیبانی تعهد نموده است تا به هر میزان لازم برای واحدهای تولید تامین نهاده خواهد کرد و مبلغ فروش نهاده ها تا پایان دوره و در هر زمان از خرید نهاده، به قمیت زمان عقد قرارداد خواهد بود به این معنی که اگر در روز عقد قرار داد قیمت سویا 340 تومان در هر کیلو باشد، تا پایان دوره و در هر بار خرید و به هر تعداد خرید، همان 340 تومان خواهد بود ولو آنکه قیمت سویا افزایش داشته باشد.
دکتر آذروش گفت: در انتهای طرح ساماندهی، اتحادیه سراسری مرغ زنده را از مرغداری ها خریداری می کند و پس از کشتار وارد بازار می نماید و در این راستا از اتحادیه ها در سطح استان و از تعاونی ها در سطح شهرستان ها کمک خواهد گرفت. وی همچنین اظهار داشت مرغ مازاد بر مصرف وارد سیکل فرآوری می گردد و تحت نظارت کارشناسان سازمان دامپزشکی و شرکت پشتیبانی امور دام به صورت گوشت مرغ منجمد و در سردخانه های مشخص شده ای ذخیره خواهد شد.
دبیر این انجمن در ادامه مصاحبه خود با خبرنگار آی.تی.پی گفت: باید برنامه ذخیره سازی هم ساماندهی شود تا بدانیم چقدر مازاد بر تولید داریم و با این تولید اضافی چه خواهیم کرد از این رو با توجه به سلیقه مصرف کنندگان و محدود بودن کشتارگاه ها در بسته بندی گوشت مرغ باید درجه کیفیت گوشت، وزن گوشت و موراد متعددی در ذخیره سازی مد نظر قرار گیرد.
دکتر آذروش در پایان سخنان خود اعلام کرد: این اتحادیه می کوشد تا نواقص قبلی طرح ساماندهی را برطرف نماید طوری که مرغداران بتوانند از یک روز تا یک هفته قیمت مرغ خود را به صورت نقدی دریافت نمایند و یا در کمترین زمان به مایحتاج تجهیزاتی و تاسیساتی و یا نهاده های مورد نیاز خود برسند.

 
کلمات کلیدی ذرت کنجاله نهاده
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com