تکرار تامین توزیع نهاده های دامی

تکرار تامین توزیع نهاده های دامی
رییس هیات مدیره ی اتحادیه ی مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به کمیاب شدن مجدد نهاده های دامی در بازار آزاد گفت: قرار است توزیع نهاده های دامی از امروز آغاز شود.
ناصر نبی پور با بیان این که قرار است توزیع  نهاده های دولتی از امروز آغاز شود، اظهار داشت: با توجه به کمبود نهاده های دامی در بازار آزاد ادامه دار بودن این اقدام مهم است.
وی با اشاره به این که در حال حاضر نهاده هایی مانند سویا و ذرت مجددا کمیاب شده اند، افزود: مرغ داران از گندم نیز به عنوان غذای طیور استفاده می کنند ولی بعد از اعلام دولت مبنی بر افزایش قیمت این محصول درسال آینده کشاورزان گندم را نمی فروشند.
نبی پور با بیان این که قرار بوده نهاده های دولتی از چهارشنبه توزیع شود ادامه داد: در صورت توزیع نشدن 200 هزار تن نهاده ی دولتی قیمت سویا تا 1900 تومان افزایش می یابد و ما را دچار مشکل می کند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغ دارای بین سه هزار تا سه هزار و 100 تومان و زیر قیمت اعلام شده توسط دولت است.

 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۲/۰۷/۰۷

    خجالت نمیکشند که اختیار مرغدار و دامدار بدبخت که میلیاردها تومان سرمایه گذاری کرده به دست یک مشت فرصت طلب داده میشه تا هر زمان دوست دارند واردات نهاده کنند !!! چرا ورود نهاده های دام و طیور بدست خود تولید کننده نمی افتد تا مرغدار و دام دار خودش تکلیف تولیدش را معلوم کند .
    این روش که درحال حاضر انجام میشود مرغداری و دامداری کشور را به گند کشیده ، نه تنها دزدی را برای برخی سازمانها و شرکتها باز میگذارید بلکه تعلل در تولید را بوجود آورده اند . واسلام

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۲/۰۷/۰۷

    بابا بيايد مرغداريها جمع كنيد خيال همه را راحت كنيد نه سويا ارزن نه ذرت اون از واكسن بيخودي كه وارد كردن مسولين براي حل هر مشكلي صورت مسله پاك ميكنند بااين قيمتها انتظار داريد براي توليد كننده چي بيمون تا يك زره قيمت ميره دوستان دلال مي فرمايد مرغ تعزيراتي شده و قيمت ميكشن پايين ب خدا به زمين گرم بزندشون ك بي چارمون كردن والا اگر دلالي مكردم توي اين كار پير كور شوديم اون براي بي مسوليتي مسولان

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com