تکذیب وضعیت نابسامان صنعت مرغداری ساری

تکذیب وضعیت نابسامان صنعت مرغداری ساری

ITPNews تحلیل - پیرو درج خبری با عنوان "گزارشی از وضعیت نابسامان مرغداران در ساری" در فکس نامه و سایت خبری www.ITPoultry.com ، طی نامه ای روابط عمومی اداره کل پشتیبانی امور دام مازندران، اظهار نظرهای مطرح شده را مبنی بر وعده های آن اداره کل غیر واقعی دانست و ضمن تکذیب آن، دلایل آنرا به شرح ذیل اعلام داشته است:
1- از سوی اداره کل پشتیبانی امور دام مازندران هیچ گونه وعده ای در خصوص خرید مرغ زنده به اشخاص حقیقی یا حقوقی داده نشده است.
2- طرح ساماندهی خرید مرغ زنده و حمایت های قانونی از مرغدار در چارچوب ضوابط و در قالب این طرح از یک ماه پیش آغاز گردیده و مجری طرح مذکور اتحادیه مرغداران استان است.
3- شرح وظایف این اداره کل در این طرح، تهیه و تامین ذرت و سویا به قیمت 2350 ریال و 3400 ریال و خرید مرغ منجمد مازاد بر طرح پس از فروش مرغ تازه و گرم از سوی اتحادیه و حمل آن به سردخانه های اداره کل می باشد.
4- از شروع طرح تاکنون مقدار 7832415 کیلوگرم ذرت و 3494047 کیلوگرم سویا در قالب طرح ساماندهی و حسب معرفی نامه های صادره از سوی اتحادیه مرغداران استان تحویل مرغداران گردیده است.
5- از زمان طرح مذکور تاکنون مقدار 2146167 کیلوگرم مرغ زنده از سوی اتحادیه مرغداران استان به کشتارگاههای طرف قرارداد با اتحادیه مرغداران استان به قیمت 11500 ریال خریداری و ارسال گردیده است.

 
کلمات کلیدی ساماندهی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com