تولیدکنندگان مرغ منتظر خرید توافقی از سوی دولت هستند

تولیدکنندگان مرغ منتظر خرید توافقی از سوی دولت هستند

رییس اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: تولیدکنندگان منتظر خرید توافقی از سوی دولت هستند.
مقدم نیا، رییس اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، گفت: امسال برای اولین بار از سوی دولت خرید توافقی مرغ به تولید کنندگان این صنعت اعلام شده است.
وی تنها خرید 150 هزار تن مرغ یارانه ای را از سوی دولت اعلام داشت و گفت: امسال تنها این میزان برای ذخیره سازی از سوی دولت اعلام شده و مابقی تولیدات و این محصول هنوز در بلاتکلیفی به سر می برد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر این طرح در تعاون روستایی مطرح شده است، روش اجرایی از سوی سازمان های ذیربط هنوز مشخص نشده و این برای تولید کننده با وجود مشکلات زیاد ضرر آور است.
مقدم نیا درخصوص مشکلات موجود در این صنعت افزود: نوسان قیمت جهانی نهاده، پرداخت تسهیلات به موقع به تولیدکنندگان، میزان تولید مرغ از سوی تولیدکنندگان و ثبات نرخ مرغ در کشور تماما مشکلاتی است که گریبانگیر این صنعت است.
وی افزود: ما با نگاه درست در پی رفع تضرر از تولید کنندگان مرغ و همچنین حامی مصرف کنندگان هستیم و این تنها حمایت دولت را از این صنعت می طلبد.
وی از معایب خرید توافقی در این صنعت را چنین بازگو کرد: اگر تنها اسم خریدار توافقی بر روی این محصول باشد و در انتها هزینه تولید بیشتر از هزینه فروش برای تولید کنندگان به جا بماند باز هم هر دو سوی (تولیدکننده و مصرف کننده) متضرر خواهند شد.
وی خواستار نظارت کامل و دقیق تری از سوی مسوولان نسبت به این محصول مورد نیاز مردم شد

 
کلمات کلیدی خرید تضمينی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com