تولیدکنندگان مرغ ابتدا نیاز سمنان را برآورده کنند

تولیدکنندگان مرغ ابتدا نیاز سمنان را برآورده کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: تولیدکنندگان مرغ موظف هستند ابتدا نیاز استان سمنان را برآورده کرده، بعد به استان‌های دیگر گوشت مرغ صادر کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خلخالی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان سمنان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: باید از تولیدکنندگان مرغ حمایت شود تا متضرر نشوند.
وی ادامه داد: گوشت مرغ نامرغوب از شبکه توزیع خارج می‌شود و اگر تولیدکنندگان گوشت مرغ را بالاتر از قیمت برآورد شده، عرضه کنند با آنها برخورد می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه قیمت‌ها متناسب با شرایط زمانی و مکانی تغییر می‌کند، افزود: بر اساس مصوبه شورای تنظیم بازار عمل می‌کنیم و نگاه ما فقط به شهرستان سمنان نیست.
خلخالی بیان داشت: به تمام شهرستان‌ها به یک چشم نگریسته می‌شود و باید در تمام نقاط استان سمنان گوشت مرغ به صورت عادلانه توزیع شود.
در پایان جلسه مقرر شد تا گوشت مرغ به قیمت 35 هزار ریال در بازار توزیع شود و به‌ دست مصرف‌کنندگان برسد.
در صورت کاهش قیمت، سازمان بازرگانی موظف شد تا ظرف مدت سه ‌ماه گوشت مرغ را به ‌قیمت 29 هزار ریال از تولیدکنندگان و مرغداران خریداری کند.
گوشت گرم گوساله وارد شده از بلاروس به قیمت کمتر از 80 هزار ریال،150 تن گوشت بره وارد شده از قرقیزستان به قیمت کمتر از 110 هزار ریال و گوشت منجمد به قیمت کمتر از 60 هزار ریال در نمایشگاه دائمی در ماه مبارک رمضان عرضه ‌می‌شود.
همچنین مقرر شد تا گوشت وارداتی کشور استرالیا که از طریق امارات وارد کشور می‌شود، به صورت قطعه‌بندی و با توجه به تقاضا در بازار تهران در ماه مبارک رمضان توزیع ‌شود.

 
کلمات کلیدی تولید مرغ سمنان
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com