تولید مکمل خوراک طبیعی با تصفیۀ جلبک

تولید مکمل خوراک طبیعی با تصفیۀ جلبک
در منطقۀ ساحلی "بریتانی" فرانسه ، بیش از 2میلیون تن جلبک طبیعی تولید و از منابع تجدید پذیری محسوب می شود که به وفور یافت می شود .
در واقع این منطقه که در قسمت شمال غربی فرانسه قرار دارد دارای اکوسیستم غنی جلبک دریایی است. با توجه به فراوانی این منابع طبیعی ، کمپانی تولید مکمل خوراک Olmix به تازگی اقدام به بازیافت این جلبک ها به منظور تولید مکمل خوراک طبیعی کرده است.
همگام با ضوابط جدید مبنی  بر عدم استفاده از آنتی بیوتیک و داروهای شیمیایی و حفظ رفاه حیوان این کمپانی در نظر دارد تا با استفاده از جلبک های دریایی به تولید پایدار خوراک طبیعی حیوانی برسد.
این جلبک ها که غنی از مواد معدنی ، پلی ساکارید و پروتئین هستند در مواردی نظیر تقویت سیستم ایمنی می توانند جایگزین خوبی برای آنتی بیوتیک ها محسوب شوند .
جلبک های سبز ، قهوه ای و قرمز با قایق چیده و جمع می شوند و سپس به "اتاق بخار" منتقل می شوند و تحت عملیات فراوری قرار می گیرند بعد از آن بر روی سیستم ناقل جلبک ها شسته و آسیاب می شوند. سپس به "سالن خشک کن" می روند و در این مرحله با توجه به میزان رطوبت مورد نظر برای فراوردۀ نهایی ، جلبک ها با دمای 40 تا 75 درجه خشک می شوند .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com