تولید مرغ نگران کننده است

تولید مرغ نگران کننده است

تحلیل - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:به دلیل کاهش قیمت مرغ و افزایش قیمت دان و مواد اولیه غذای مرغ، تولید مرغ نگران کننده است.
علی اکبر قبادی، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به کاهش قیمت مرغ  تصریح کرد: طی جلسه ای با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی قیمت مرغ را 1200 تومان اعلام کردیم که این قیمت توسط گروه کارشناسی جهاد کشاورزی مورد بحث قرار گرفت و در ادامه نیز ارایه شده است.
وی با بیان اینکه بعضی از کشتارگاه ها و مراکز تولید بازار را مشوش می کنند گفت:در زمینه قیمت دان نیز دولت باید همکاری و تلاش کند که مواد اولیه غذایی مرغ با یک قیمت ثابت ارایه شود.
قبادی بهترین وضعیت ارایه مرغ به مصرف کننده را به صورت بسته بندی دانست و افزود:در این صورت است که مسایل بهداشتی رعایت می شود.
این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطر نشان کرد: برای برخورد با فروشنده هایی که در فروش مرغ تخلف می کنند، مأموران سازمان استاندارد، نیز کنترل های ویژه ای انجام می دهند که برای کنترل بیشتر باید به صورت پنهان به فروشگاه ها و مغازه ها مراجعه و با افراد متخلف برخورد کنند.
قبادی همچنین در باره مشکل پیش آمده برای تولید کنندگان چغندرقند تصریح کرد:به دلیل مشکلی که در خصوص تولید کنندگان چغندرقند پیش آمده، تصمیمی در کمیسیون گرفته و وعده هایی به آن ها داده شده به طوریکه یارانه هایی در اختیار کارخانه جات چغندرقند قرار خواهد گرفت تا بدین وسیله تولیدات داخلی حمایت شود

 
کلمات کلیدی قيمت مرغ مجلس
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com