تولید محصولات کشاورزی بیش از ۴۰ درصد افزایش دارد

تولید محصولات کشاورزی بیش از ۴۰ درصد افزایش دارد
 زنجان-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تولید محصولات کشاورزی بیش از ۴۰ درصد افزایش دارد.
حسین جعفری ظهر شنبه در جلسه کار گروه کشاورزی افزود: بخش کشاورزی استان زنجان با افزایش بهره وری مواجه بوده است و طی سال گذشته نسبت به سال۹۴ بیش از ۴۰ درصد افزایش تولید محصولات کشاورزی را در استان زنجان داشتیم. 
وی اظهار کرد: دولت به تولید محصولات کشاورزی با کیفیت تاکید جدی دارد چرا که کشاورزی با سلامت انسانها ارتباط دارد. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: توزیع کودشیمیایی از ۲۷ هزار تن به بیش از ۴۲ هزار تن رسیده و این امر نشان دهنده این است که استان زنجان به سمت تامین کودشیمیایی می رود و در این زمینه آموزش های لازم به کشاورزان ارائه می شود. 
جعفری تاکید کرد: افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی استان زنجان ضروری است  و در این میان حفظ و استفاده بهینه از منابع آب باید بهره وری را در بخش کشاورزی افزایش داد و وضعیت بهره وری در این بخش ضعیف بوده و نیازمند تقویت است.
وی تصریح کرد: کاهش میزان بهره وری در بخش کشاورزی موجب افزایش مصرف منابع آب شده و این اصلا خوب نیست. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه این سازمان تامین امنیت غذایی کشور است وتامین امنیت غذایی کشور در  کنار تامین امنیت مردم موضوع بسیار مهمی است.
جعفری یاد آورشد: یکی از مشکلات در وضعیت بهره وری حوزه کشاورزی آموزش است و در حوزه آموزش مشکلاتی وجود دارد که موجب شده تا میزان بهره وری در این بخش کاهش یابد بنابراین باید به آموزش توجه شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com