تولید سالانه 7 میلیون جوجه یک‌روزه در آمل

تولید سالانه 7 میلیون جوجه یک‌روزه در آمل
فرماندار آمل با اشاره به برتر بودن آمل در تولید گوشت سفید مرغ در مازندران گفت: سالانه 7 میلیون جوجه یک‌روزه در این شهرستان تولید می‌شود.
یدالله اکبرزاده در نشست استاندار و مدیران اجرایی مازندران با سرمایه‌گذاران صنعت طیور و کشاورزی و تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه در سالن همایش‌های دانشگاه شمال آمل اظهار داشت: در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌‌های ناب انقلاب باید در همه عرصه‌ها فعال بوده و با جدیت کار کرد.
وی با اعلام اینکه هم‌اکنون در عرصه جهاد اقتصادی قرار داریم، افزود: رهبر انقلاب در ابتدای سال جدید با آینده‌نگری و بصیرت وصف‌ناپذیر خود امسال را به جهاد اقتصادی نام‌گذاری کردند زیرا دشمن در این عرصه وارد شده و در فکر ضربه زدن به جامعه اسلامی است.
فرماندار آمل با تاکید اینکه نسل امروز جوان جامعه نشات گرفته از همان نسل اول انقلاب هستند، تصریح کرد: جوانان کشور در همه عرصه‌ها دست به سازندگی و ابداع زده و همیشه برای کشور افتخارآفرین هستند.
فرماندار آمل با اعلام اینکه آمل در بین شهرهای مازندران از لحاظ تولید گوشت سفید و مرغ رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: در بحث تولید طیور، گوشت سفید و مرغ مازندران در خط مقدم استان‌های کشور قرار دارد و رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
وی در نگاهی آماری یادآور شد: در این شهرستان 4 میلیون و 621 هزار و 200 قطعه مرغ تولید می‌شود که 593 هزار قطعه مرغ مادر تولید شده است.
اکبرزاده ادامه داد: 247 تن گوشت سفید و 111 تن تخم مرغ خوراکی تولید شده که در این شهرستان 9 واحد تخم‌گذار با ظرفیت 349 قطعه وجود دارد و همچنین بیش از 7 میلیون جوجه یک‌روزه در این شهر تولید می‌شود.
فرماندار آمل با اشاره به نگاه ویژه استاندار برای آمادگی همه جانبه برای پیشرفت صنعت و توسعه آن، عنوان کرد: نگاه استاندار و تاکیدات او در این زمینه همه جانبه و ویژه است و سعی ما هم برآن است تا با ایجاد بسیج همگانی در صنعت، سرمایه‌گذاران مختلف در همه عرصه‌ها را با هم هم‌سو کرده و موانع راه را برای سرمایه‌گذاریشان هموار کنیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com