تولید داریم، به فکر راه حل صادرات هستیم

تولید داریم، به فکر راه حل صادرات هستیم
به دنبال انتشار مطلبی با عنوان "یک سوم ظرفیت مرغداری های کشور خالی است"روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی به این شبهه پاسخ داده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت متن جوابیه به شرح زیر است: وجود ظرفیت خالی و خارج بودن از چرخه تولید در پرورش مرغ گوشتی اساساً وجود ندارد. در حال حاضر تولید انبوه گوشت مرغ در بازار شاهد خوبی بر این ادعاست. هم اکنون تولید کنندگان با فراوانی تولید روبرو بوده و از دغدغه‌های این دفتر یافتن راه حلی برای صادرات گوشت مرغ است که بهترین پیگیری کنندگان آن رانیز تشکل‌های صنفی مرتبط تشکیل می دهند. بنابراین با این میزان تولید طرح چنین مطالبی بدور از واقعیت است.
 
نظرات شما
  •  

    یک مرغدار گفت : ۹۰/۰۶/۱۴

    اینکه یک سوم مرغداریها غیر فعال هستند در شهرستان دامغان که نسبتا شهر کوچکی است واقعیت دارد مسئولین جهاد می توانند بیایند آمار بگیرند اینکه قیمت مرغ پایین است بدلیل تولید با لا نیست بلکه به برکت وفور مرغ یخی با قیمت پایین است که مجوز واردات آن توسط مسئولین جهاد صادر شده است چرا به جای قبول مسئولیت می خواهند به مردم آدرس غلط بدهند

    پاسخ...
  •  

    saeed گفت : ۹۰/۰۶/۱۵

    شما بجای صادرات مرغ وارد نکنید ما صادرات از شما نخواستیم

    پاسخ...
  •  

    باقریان گفت : ۹۰/۰۶/۱۶

    بسیار موجب شگفتی شد !! بلاخره مسئولین محترم جهاد کشاورزی در قبال مسائل مرغداران موضع گیری فرمودند(هر چند تکذیبیه). بدیهی است که آقایان بدانند تولید امروز محصول دو ماهه گذشته بوده ، بنابراین عدم جوجه ریزی حاضر را باید در محصول دو ماهه آیند منتظر بود.بسیار خوب خواهد بود(بمانند پاسخ سریع تکذیبیه)در جهت رفع شبهه، بفرمایند که آیا مسئولین محترم مربوطه در ماه های گذشته این تولید مازاد را بر آورد نفرموده بودند که اقدام به صدور مجوز واردات کردند(بجای چاره جوی برای تولید مازاد)؟بسیار منطقی است که از مسئولین ارشد انتظار داشته باشیم با توجه به تجربه مکرر طی سنوات گذشته، علاج واقعه قبل از وقوع بفرمایند، تا این چنین هر از چند گاه شاهد به هدر رفتن سرمایه های ملی تولید نباشیم (شرط درایت وتدبیر)واینکه بادفع الوقت وفرافکنی و تایید وتکذیب وبیانیه و.... منتظر وقوع بحران نباشیم تالاجرم قهرمانانه به رفع آن (اگر واگر بتوانیم) مبادرت ورزیم ودر پی آن گزارشات مسرّت و موفقیّت..... فارغ از اینکه وقوع بحران چه ضرر و زیان هنگفتی به منابع ملی وارد نموده است،ویا اینکه آیا این بحران قابل پیش بینی و پیشگیری بود یا خیر.

    پاسخ...
  •  

    احمد پور گفت : ۹۰/۰۶/۱۶

    نه بابا
    به دنبال راهی برای صادراتی وزیر محترم ؟

    شما نمی خواد صادرات کنی عزیزم . برای پر شدن (؟) ، واردات نکن ، صادرات پیش کش .
    راستی یک سوال : چطور راه واردات این قدر واضحه براتون که عصر تصمیم می گیرید راهش به صورت 4 بانده مشخص میشه ولی راه صادرات رو باید دنبالش بگردی و 100% پیدا هم نمی کنی ؟

    پاسخ...
  •  

    کارشناس ارشد طیور گفت : ۹۰/۰۶/۱۶

    آخه برادر گرامی که در داخل اتاق های شیک زیر باد کولر با حقوق حاضر آماده چای میارن تا میل کنی...از اوضاع مرغدار چه میدونی؟!!!

    پاسخ...
  •  

    قد قدی گفت : ۹۰/۰۶/۱۹

    قابل توجه مسئولین محترم که بدانند تمام مجوزهائی که قبلا برای واردات صادر فرمودید و در حال حاضر لغو میفرمائید هزینه های فراوان برای کشور داشته و بر بادرفتن سرمایه ایرانی است ، بهتر نبود از چندین ماه قبل کنترل و نطارت بر واردات را معمول می داشتید تامجبور نشوید با فشار مردم و تعدادی مرغدار و نماینده و .... بخشی از مملکت را به آتش بکشید تا بخش دیگری سوزشش کمتر شود ، در ثانی شماها که بحمدا... چپ و راست سفر ترکیه و برزیل و ... دارید چگونه از سوبسیدهای این دو کشور در بحث صادرات مرغ بی اطلاعید که حال دنبال بررسی و راه چاره اید.

    پاسخ...
  •  

    مرغدار آملی گفت : ۹۰/۰۶/۲۰

    فعلا به لطف شما مسئولین محترم اتحادیه وارد کنندگان مرغ خیلی فعالتر وقویتر از اتحادیه تولید کنندگان بدبخت شده!مرغ زنده به وفور وارد کردید جلوی صادرات را هم گرفتید حالا دنبال راه حل میگردید ؟واقعا جای تاسفه!

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com