تولید 11 هزار تن تخم‌مرغ در استان لرستان

تولید 11 هزار تن تخم‌مرغ در استان لرستان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، گفت: میزان تولید تخم‌مرغ در این استان از ۸ هزار تن به ۱۱ هزار تن رسیده‌ است.

سید عماد شاهرخی در جلسه هم‌اندیشی و تشریح برنامه‌های بخش کشاورزی با اشاره به راه‌اندازی دو واحد غیرفعال تولید تخم‌مرغ در استان لرستان، اظهار داشت: میزان تولید تخم‌مرغ در این استان از 8 هزار تن به 11 هزار تن رسیده‌ است.

وی با بیان اینکه عدم راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی در موجب خام‌فروشی و صادرات محصولات لرستان به نام سایر استان‌ها شده‌ است، افزود: 13 واحد فرآوری و بسته‌بندی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون فعال و راه‌اندازی شده‌ است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تأکید به اینکه پنج واحد فرآوری و بسته‌بندی تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: با این اقدامات از خام‌فروشی محصولات کشاورزی جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌دنبال احداث پایانه صادراتی در مجموعه کشت و صنعت هستیم، بیان کرد: اقدامات بزرگی را در هزار و 800 هکتار اراضی این مجموعه می‌توان انجام داد.

شاهرخی با تأکید به اینکه در سفر اول رئیس‌ جمهور به لرستان 855 میلیارد تومان به بخش کشاورزی تخصیص یافت، گفت: این مقدار نسبت به سایر استان‌ها کم بود و عقب‌ماندگی‌های این استان را جبران نمی‌کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با بیان اینکه 1000 میلیارد تومان متمم سفر به بخش کشاورزی این اختصاص یافت، ابراز کرد: رقم سفر رئیس‌ جمهور به این استان به هزار و 855 میلیارد تومان افزایش یافت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com