توقیف محموله مرغداری دانمارک در فیلیپین

توقیف محموله مرغداری دانمارک در فیلیپین
I.T.P- خارجی:دبیر کشاورزی فیلیپین آرتور یاپ روز گذشته به کلیه بازرسان و افسران اداره قرنطینه سازمان کشاورزی در فرودگاهها و بندرگاههای ورود کشتی دستور داده است، که کلیه محمولات حاوی پرندگان زنده ، مرغ و محصولات مرغداری از دانمارک را توقیف نمایند.
اداره کشاورزی فیلیپین گزارش می دهد که دبیر یاپ پس از دریافت تأییدیه سازمان بین المللی سلامتی حیوانات در مورد مشاهده بیماری آنفلوانزی مرغی از نوعی خفیف در مرزعه ای واقع در استن استارپ جنوب دانمارک که در آن غاز، مرغ، اردک و مرغابی وحشی پرورش داده می شده است، دستور ممنوعیت واردت محصولات مرغداری دانمارک را صادر کرده است.
علاوه بر این فیلیپین برای حفظ سلامتی فیلیپینی ها و سالم ماندن صنعت مرغداری کشورش، واردات محصولات مرغداری از سایر کشورها را ممنوع کرده است که از آن جمله می توان به کره، عربستان سعودی، لهستان و بنین در آفریقای غربی اشاره کرد.
در دستور دبیر کشاورزی فیلیپین اشاره شده است که تمامی فرودگاهها و بندرگاههای که محل ورود محصولات مرغداری می باشند تحت کنترل قرار گیرند ، بخصوص آنهایی که محصولاتی را از اندونزی وارد می نمایند کنترل و بازرسی شدید شوند که مبادا توسط این مبادی بیماری آنفلوانزای مرغی وارد کشور شود.
سه کشور فیلیپین، سنگاپور و بروئنی تنها کشورهایی در آسیا هستند که از بیماری آنفلوانزای مرغی مبرا مانده اند.
 
کلمات کلیدی خارجی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com