توقف تولید گوشت مرغ در استرالیا

توقف تولید گوشت مرغ در استرالیا
شرکت Hunter Valley از نگرانی برخی شرکت ها مبنی بر حذف شدن در رقابت بین غولهای صنعتی این صنعت نظیر Baiada خبر داد . شرکت Hunter Valley  که کارخانه بزرگی در صنعت تولید گوشت مرغ است به خبرگزاری ABC گفت که پرورش دهندگان گوشت مرغ حتی تامین معیشت خود را در خطر می بینند . این شرکت به این نکته اشاره کرد که این آخرین قرارداد شرکت Baiada است که برای هر پرنده 68 سنت در نظر گرفته که بسیار پایین تر از میزان توافقی 80 سنت است . 
ABC افزود : در حالی که برخی از پرورش دهندگان مرغ مجبور به ترک اجباری این صنعت شدند ، برخی به تولید و سرمایه گذاری در بخش تخم مرغ رو آوردند. ABC  اظهار داشت که فقط 6 تولید کننده از 31 تولید کننده قرارداد جدید را امضا کرده اند. شرکت Baiada به ABC گفته است که دعوی قضایی بین این شرکت و شرکت Hanter  در سال های اخیر در جریان است . 
با وجود فشار بر روی روابط تجاری این کارخانه ، سعی شده است تا قراردادهای در حال اجرا با قیمتی هم تراز بازار صورت گرفته باشد . وی افزود : پس از اقدامات قانونی با تولید کنندگان در سال گذشته ، ما ملزم به عقد قرارداد جدیدی بعد از ماه ژوئن سال جاری میلادی (خرداد) نیستیم ولی تلاش خود را برای جلب اعتماد آنان خواهیم کرد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com