توضیحات سازمان بازرگانی هرمزگان در مورد نرخ گوشت مرغ

توضیحات سازمان بازرگانی هرمزگان در مورد نرخ گوشت مرغ

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی هرمزگان در مورد شائبه‌های پیش آمده در مورد نرخ گوشت مرغ گرم توضیحاتی را ارائه کرد.عبدالمجید عبدلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه قیمت مرغ گرم که به قرار هر کیلو 3 هزار و 150 تومان توزیع می‌شد تنها ویژه ماه مبارک رمضان بوده و اکنون به قیمت واقعی خود عرضه می‌شود، اظهار داشت: تعیین قیمت هر کیلو 3 هزار 150 تومان در ماه مبارک رمضان ناشی از یارانه اختصاصی وزارت بازرگانی بود که با اتمام طرح به قیمت اصلی خود بازگشت.
وی تصریح کرد: مقایسه قیمت مرغ گرم با ماه مبارک رمضان و شائبه افزایش نرخ آن صحیح نیست چراکه قیمت عرضه شده در آن موعد با کمک یارانه‌های اختصاصی، تعدیل شده بود.
رئیس سازمان بازرگانی هرمزگان خاطر نشان کرد: با اتمام این طرح براساس آنالیز هزینه‌های مرتبط بر تولید و عرضه و با احتساب سود فروش، هم اکنون مرغ گرم به قمیت مصوب 3 هزار 500 تومان عرضه می‌شود.
عبدلی‌زاده همچنین با اشاره به افزایش تقاضا برای مرغ منجمد نیز بیان داشت: مرغ منجمد عرضه شده تولید داخلی نیست و از طریق واردات تامین می‌شود، بنابراین توزیع و عرضه آن برابر میزان سهمیه تخصیصی ستاد تنظیم بازار کشور به استان است.
عبدلی‌زاده با بیان اینکه سازمان بازرگانی استان دغدغه تامین مواد غذایی شهروندان را وظیفه اصلی و محور تمام فعالیت‌های خود می‌داند، یادآور شد: در این رابطه توزیع برخی اقلام‌ تابع سیاست‌های تنظیم بازار کشور است و از حیطه استان خارج است.
وی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت فراتر از نرخ مصوب، مراتب را به بازرسان سازمان یا مجمع امور صنفی و یا از طریق شماره تلفن 124 گزارش کنند تا برابر قانون با متخلفان برخورد شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com