توزیع گوشت و مرغ منجمد از امروز

توزیع گوشت و مرغ منجمد از امروز
مرتضی تمدن در بخشی از نشست خبری خود که پیرامون برنامه‌های انتخاباتی استان برگزار شده بود، گفت: مرحله اول تنظیم بازار استان تهران از 25 بهمن‌ماه آغاز شده و در حال آماده شدن برای اجرای مرحله دوم طرح تنظیم بازار در آستانه نوروز هستیم. 
وی افزود: با توجه به استقبال خوبی که شهروندان از کیفیت و کمیت محصولات ارائه شده در فروشگاه‌های بهاره داشتند، مرحله دوم و اصلی تنظیم بازار از بعدازظهر امروز با افتتاح حدود 10هزار غرفه در مراکز عرضه مستقیم با فروش فوق‌العاده آغاز می‌شود. 
استاندار تهران عنوان کرد: چهار هزار و 490 واحد صنفی نیز اعلام آمادگی کردند و فروش فوق‌العاده خواهند داشت. همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار نیز فروش و عرضه محصولات خود را از امروز آغاز می‌کنند. 
وی با بیان اینکه تعداد فروشگاه‌های بهاره در سال جاری 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: این فروشگاه‌ها تا 15 فروردین‌ماه فعال هستند. 
به گفته تمدن، کالاهای عرضه شده در این فروشگاه‌ها از 10 تا 20 درصد تخفیف برخوردار هستند و به نوعی می‌توان گفت این فروشگاه‌ها بدون واسطه کالاهای تولید شده را به طور مستقیم از دست تولیدکننده به دست مصرف‌کننده می‌رسانند. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com