توزیع گسترده گوشت منجمد با قیمت مناسب

توزیع گسترده گوشت منجمد با قیمت مناسب
رئیس اتحادیه گوشت گوساله از توزیع گسترده گوشت گوساله از شنبه آینده خبر داد و گفت: با واردات و توزیع تولید داخل در هفته‌های آینده هیچ افزایش قیمتی در حوزه گوشت گوساله مشاهده نخواهیم کرد.
علی خندان‌رو جوان اظهارداشت: گوشت های منجمد از کشور برزیل وارد کشور شد که در کنار گوشت‌های وارداتی استرالیا و پاکستان توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه البته در کنار این موارد با تقویت تولیدکنندگان داخلی گوشت های تازه نیز در سطح بازار عرضه خواهد شد، افزود: در اوایل سال تولیدکنندگان گوشت با کمبود نهادهای دامی روبه رو بودند که همین امر تأثیر قابل توجهی را بر بازار خرید و فروش این محصول گذاشت اما هم اکنون با تدابیر خاص وزارت صنعت و جهاد کشاوزی مشکلات برطرف شد و تولید افزایش خواهد یافت.
رئیس اتحادیه گوشت گوساله اضافه کرد: در کنار واردات این محصول و تولید داخل در هفته های آینده هیچ افزایش قیمتی در حوزه گوشت گوساله مشاهده نخواهد شد و حتی باید بگویم قیمت‌ها کاهش نیز خواهد یافت.
 هم اکنون قیمت هر کیلو گوشت گوساله با استخوان ۲۲ تومان از سوی اتحادیه ها تعیین شده است که این رقم در گوشت‌ بدون استخوان ۲۸ هزار تومان است.
البته هر کیلو گوشت گوسفندی ۲۳هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است و مغازه داران با احتساب ۱۰ درصد سود به مشتریان عرضه خواهند کرد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com