توزیع مرغ کشتار روز در سراسر سیستان و بلوچستان

توزیع مرغ کشتار روز در سراسر سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان، توزیع مرغ کشتار روز در سراسر استان انجام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان، ایرج حسن‌پور اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضا در زمینه محصولات پروتئینی، مرغ کشتار روز در فروشگاه‌های عرضه مرغ و ماهی در سراسر استان توزیع می‌شود.
رئیس سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس تفاهمنامه‌هایی که با شرکت‌های تولید‌کننده خارج از این استان منعقد شده، مرغ کشتار روز یارانه‌ای با قیمت مصوب 3 هزار و 50 تومان توزیع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان نیز بر توزیع مرغ یارانه‌ای نظارت ویژه صورت می‌پذیرد و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
رئیس سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سامانه ارتباطی بازرگانی ایران (سابا) با تلفن 124 آماده پاسخگویی و دریافت گزارشات مردمی به صورت شبانه‌روزی در این زمینه است.
حسن‌پور در ادامه سخنان خود تصریح کرد: طرح توزیع مرغ تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
رئیس سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان در خبر دیگری گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام از متقاضیان برای اخذ جوائز صادراتی سال 88 تا پایان وقت اداری 31/6/89 تمدید شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com