توزیع مرغ منجمد ۴۸۰۰ تومانی بین استانها

توزیع مرغ منجمد ۴۸۰۰ تومانی بین استانها
معاون وزیر صنعت از توزیع مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام به نرخ ۴۸۰۰ تومان به استان‌ها خبر داد و گفت: شورای کنترل و نظارت هر استان نرخ نهایی را مشخص می‌کند.
حسن رادمرد در مورد نرخ مرغ منجمد اظهار داشت: نرخ تعیین شده برای مرغ منجمد در طرح ضیافت از سوی وزارت صنعت ۴۸۰۰ تومان تعیین شده که نرخ نهایی را شورای کنترل و نظارت استانها مشخص می‌کنند.
وی در مورد نرخ ۵۱۵۰ تومان برای استان تهران در ماه مبارک رمضان گفت: نرخی که ما برای مرغ شرکت پشتیبانی امور دام در نظر گرفته‌ایم و می‌فروشیم ۴۸۰۰ تومان است که شورای کنترل نظارت هر استان بر اساس نیاز آن استان و شرایط با در نظر گرفتن یک میزان نرخ سود این مرغ را به فروش می‌رسانند. همچنین ممکن است یک استان به دلیل بالا بودن تولید مرغ نیازی به مرغ منجمد نداشته باشند، بنابراین تصمیم‌گیری در مورد قیمت مرغ به عهده شورای کنترل نظارت هر استان است.
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت در مورد میزان عرضه مرغ و گوشت در نمایشگاه ضیافت بیان کرد: به هر میزان که نیاز باشد توزیع خواهد شد. همچنین در این نمایشگاه‌ها صد هزار تن برنج، ۵۰ هزار تن شکر، صد هزار تن روغن، ۲۰ هزار تن گوشت، ۵۰ هزار تن مرغ، ۱۵ تن عدس و ۱۰ هزار تن نخود توزیع خواهد شد. 
 
نظرات شما
  •  

    ضرغامی مرغدار گفت : ۹۲/۰۳/۲۵

    مرغ 4800تومانی؟
    من به عنوان بک تولید کننده با سابقه کار زیاد باید عرض کنم .وقتی ماه رمضان یا شب عید یا 22 بهمن یا زمان رای گیری فرا برسد یعنی ماه ضرر وبدبختی مرغدار ....مرغدار باید با مرغ وارداتی 12260 رقابت کند .تا ورشکستگی کامل تولید کننده زمان زیادی نمانده و.....

    پاسخ...
  •  

    رسول گفت : ۹۲/۰۳/۲۵

    دوباره شروع شد،نه!!؟

    پاسخ...
  •  

    علی اسدالهی گفت : ۹۲/۰۳/۲۶

    انشاا.. روزی بیاد که یکنفر هم به فکر مرغدار (تولیدکننده) باشه و بداند که پایین آوردن قیمت مرغ با توجه به بالا بودن قیمت نهادها به معنی دست بردن در جیب مرغدار است. لذا اکنون من تولید کننده نیز به خیل بیکاران خانه نشین می پیوندم و مرغ ارزون رو می خرم و به سیخ می کشم. برای امرار معاش راههای ساده تری هچون دلالی هست. تا زمانیکه وضع مرغدار اینجوری باشه دلالی کردن بهترین راه امرار معاش هست

    پاسخ...
  •  

    المیرا کبیری گفت : ۹۲/۰۳/۳۰

    آقایون مسئول: میخواین بگین به فکر مردم هستین؟ میخواین نشون بدین ملت واستون مهمن؟ جماعت تولید کننده (مرغدار) جزء این مردم و این جامعه نیستن؟!! اگه خیلی به فکر چاره ین لااقل قیمت نهاده ها رو پایین بیارین! چرا از جیب مرغدار میزنین آخه!
    این همه کار و زحمت و سرمایه و استرس و جدیت، به جای پشتیبانی و حمایت باید با یه بی برنامگی آقایونی که نشستن پشت میز و سر زدن به بی خبری، هیچ و پوچ شه...

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com