توزیع مرغ منجمد در تهران متوقف شد

توزیع مرغ منجمد در تهران متوقف شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع مرغ منجمد به منظور مدیریت و ثبات قیمت گوشت مرغ متوقف شده است.
سید محمد موسوی با اشاره به اینکه هم اکنون قیمت گوشت مرغ در میادین اصلی عرضه روند نزولی دارد ، افزود : شرکت پشتیبانی امور دام موظف است برای تنظیم بازار محصول ذخیره سازی شده را با قیمت مصوب در ستاد تنظیم بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت عرضه کند و چنانچه قیمت محصول بطوری کاهش یابد که تولید کننده متضرر شود ، برای جلوگیری از زیان ، مازاد تولید را خریداری و ذخیره سازی کند. با توجه به روند نزولی قیمت ، توزیع گوشت مرغ منجمد متوقف و برای خرید آن از مرغداران برنامه ریزی خواهد شد.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش ها از بازار قیمت هر کیلو گوشت گرم مرغ در میدان بهمن - عمده فروشی - حدود ۶ هزار تومان و خرده فروشی نیز ۶۴۰۰ تومان بوده که در مقایسه با روز گذشته نیز کاهش داشته است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود : هم اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده در مرغداری به ۴۲۰۰ تا ۴۶۰۰ تومان کاهش یافته است.به طور معمول با برآورد هزینه های تولید قیمت منطقی هر کیلوگرم مرغ زنده در مرغداری ۵۵۰۰ تومان است که این قیمت به سرعت در حال کاهش بوده و به ۴۲۰۰ تا ۴۶۰۰ تومان رسیده است.قیمت مطلوب هر کیلو گرم گوشت گرم مرغ حدود ۷ هزار تومان است که درحال حاضر در بازار کمتر از این قیمت عرضه می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: میانگین میزان عرضه مرغ منجمد از ۲۳ اسفند تا ششم فروردین در میدان بهمن تهران ۲۳۰ تن بوده است و هفته گذشته با افزایش تقاضا به ۶۸۰ تن در روز رسید.
موسوی درباره قیمت گوشت قرمز افزود : ‌هر کیلوگرم گوشت گوساله در ۲۳ اسفند سال گذشته ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان بود که در حال حاضر نیز با همین حدود قیمت عرضه می شود.
قیمت هر کیلو گرم گوشت گرم مرغ در هفته های گذشته بطور میانگین در میدان بهمن ۷۲۰۰ تومان و در خرده فروشی ها ۷۴۰۰ تومان بوده است.
 
نظرات شما
  •  

    محمد از ساری گفت : ۹۴/۰۱/۱۸

    ما مرغداران ۴۵روزمرغ:رابزرگ بکنیم زیر۴۰۰۰تومان بفروشیم ولی دلالان (!) یک شبه کیلویی ۲۰۰۰ تومان سود کنندمرغردار باهزار بدبختی با جوجه ۲۰۰۰ تومانی ذرت وسویا ودارو گران ۴۵ روزمرغ را دلالان (!) زیر۴۰۰۰‏*تومان خریداری میکنند ومعلوم نیست کی پول به مرغداربدند ولی دلالان (!) یک شب مرغ کیلویی ۲۰۰۰ تومان سود میکنند خدا لعنت کند این (!) را

    پاسخ...
  •  

    امیر گفت : ۹۴/۰۱/۱۸

    پس دولت دیده کی میخواهد از خواب غفلت بیدار بشه یکی به داد ما برسه جوجه 2000 تومانی اونوقت 4000 تومان این ظلم در حق مرغداری چراکه کس فکر ما تولید کننده های بدبخت نیست

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    مرغدار کرد گفت : ۹۴/۰۱/۱۸

    اقا محمد ما تولید کنندگان از لحاظ این جماعت ایرانی نیستیم دلا لان اشتغال زای ارز اور گرداننده چرخه مملکتتند ما چکار میکنیم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com