توزیع مرغ منجمد در بازارهای روز شهرداری قم آغاز شد

توزیع مرغ منجمد در بازارهای روز شهرداری قم آغاز شد

با هدف جلوگیری از افزایش قیمت مرغ و تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان ، توزیع مرغ منجمد در بازار روزهای شهرداری قم آغاز شد.
به گزارش موج، سرپرست سازمان میادین با اعلام این مطلب گفت: در راستای طرح استقبال از ماه مبارک رمضان و به منظور رفاه حال روزه‌داران و تنظیم بازار با تمهیدات اندیشیده شده امسال در پنج غرفه بازار روز مستقر در سطح شهر قم، عرضه گوشت مرغ توسط سازمان میادین شهرداری قم در حال توزیع می باشد.
ابوالفضل وفایی افزود: توزیع مرغ منجمد از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز گردیده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: مرغ های در حال عرضه به صورت بسته بندی بوده و به قیمت مصوب دولتی توزیع می گردد.
وفائی تصریح کرد: بازار روز های بنفشه در خیابان طالقانی، گلستان در خیابان جواد الایمه (ع)، نسترن در بلوار شهید صدوقی، بازار روز کارگر در بلوار کارگر و یک غرفه نیز در شهرک پردیسان در حال توزیع مرغ منجمد می باشد.
سرپرست سازمان میادین خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۵ بازار روز در مناطق شهری قم درحال فعالیت می باشند که غالب این بازار روزها به صورت مجتمع در حال عرضه مایحتاج عمومی از قبیل مواد پروتئینی، خواربار، میوه و سبزیجات و ... است.
وفایی افزود: مجتمع های بازار روز زیر نظر سازمان میادین شهرداری فعالیت می کنند و سازمان بازرگانی استان نیز نظارت دقیقی بر روی قیمتها دارند و سعی نموده ایم که رضایت مشتری را جلب نمائیم.

 
کلمات کلیدی توزیع
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com