توزیع مرغ 2200 تومانی در سیستان و بلوچستان

توزیع مرغ 2200 تومانی در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: توزیع محصولات پروتئینی با عرضه مرغ منجمد با قیمت 22 هزار ریال و مرغ کشتار روز با قیمت 29 هزارو 500 ریال در سطح استان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان، ایرج حسن‌پور اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای محصولات پروتئینی و تنظیم بازار این محصولات از جمله مرغ منجمد یارانه‌ای، با برنامه‌ریزی‌ها و ذخیره‌سازی‌های انجام شده، به قیمت 22 هزار ریال در زاهدان و در شهرستان‌ها با نرخ 22 هزارو 500 ریال توزیع می‌شود.
وی افزود: برنامه‌هایی نیز انجام شده که مرغ کشتار روز نیز با قیمت 29 هزار ریال در سطح استان توزیع شود.
رئیس سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: تا پایان فروردین ماه سال آینده مقدار بیش از 800 تن مرغ منجمد در سراسر استان توزیع می‌شود.
حسن‌پور ‌تصریح کرد: مرغ منجمد یارانه‌ای و کشتار روز در مکان‌هایی که ازدحام جمعیت وجود دارد و مردم بیشتر مراجعه می‌کنند توزیع می‌شود که این واحدهای صنفی موظف به نصب تابلو طرح تنظیم بازار محصولات پروتئینی و نرخ کالا هستند.
وی از هم استانی‌ها خواست تا در صورتی که شهروندی مشاهده کرد که این کالاخارج از شبکه توزیع شده و یا با قیمت بالاتر عرضه می‌شود، با سامانه اطلاع رسانی بازرگانی ایران با تلفن124 تماس حاصل کند تا در سریعترین زمان ممکن به شکایت وی رسیدگی شود.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com