توزیع سبد کالایی قیمت مرغ را کاهش داد

توزیع سبد کالایی قیمت مرغ را کاهش داد
رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی کشور اظهار داشت: افزایش تولید و کاهش تقاضا و همچنین توزیع سبد کالایی قیمت مرغ را نسبت به یک ماه گذشته کاهش داده است.
رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی کشور توزیع سبد کالایی، افزایش تولید و کاهش قیمت نهاده ها را عوامل کاهش قیمت مرغ عنوان کرد.
محمد یوسفی رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی کشور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به کاهش قیمت مرغ اظهار داشت: با توجه افزایش تولید و کاهش تقاضا و همچنین توزیع سبد کالایی قیمت مرغ نسبت به یک ماه گذشته کاهش یافته است.
وی قیمت حال حاضر مرغ را درب مرغداری 4500 تومان و برای مصرف کننده 6200 تومان اعلام کرد و افزود: قیمت واقعی مرغ باید 6800 تا 7000 تومان باشد و درب مرغداری نیز نباید کمتر از 4700 تا 4800 تومان باشد در حالی که قیمت پایین باعث زیان دیدن مرغداران شده است.
یوسفی کاهش نسبی قیمت نهاده‌ها را نیز در کاهش قیمت مرغ موثر دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو ذرت بین 730 تا 850 تومان و کنجاله سویا نیز بین 1670 تا 1750 تومان است که نسبت به ماه قبل کاهش قیمت داشته است.
وی همچنین انتشار اخباری مبنی بر شیوع بیماری آنفلوآنزای پرندگان را نیز تکذیب کرد.
 
نظرات شما
  •  

    مرغداراهوازی گفت : ۹۲/۱۱/۲۱

    باسلام هم اکنون قیمت مرغ زنده دراهوازدرب مرغداری 4000تومان که آنهم مرغدارباید باالتماس ازکشتارگاه بخواهدکه مرغش رابخرد وچک 50روزه بگیردآخراین مرغداربیچاره چه گناه کبیره ای مرتکب شده که اینگونه باید عذاب بکشد وکسی گوشش بدهکارنباشد وکسی حمایتش نکند الله مع الصابرین وخداوند ظالمان را دوست نداردوجزای آنانراخواهدداد

    پاسخ...
  •  

    مرغداری از کرمانشاه گفت : ۹۲/۱۱/۲۹

    کجامرغ4500تومانه تابگیم بیان با200تومان کمترهم بهشان میفروشیم. رئیس هیئت مدیره بااعدادوارقام خوب بازی میکنید!!!!!!!

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com