توزیع روزانه 50 تن گوشت گرم مرغ در آذربایجان شرقی

توزیع روزانه 50 تن گوشت گرم مرغ در آذربایجان شرقی

خبرگزاری موج - رییس سازمان بازرگانی استان آذربایجان شرقی ضمن تشریح برنامه‌های بازرگانی استان به منظور تنظیم بازار ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: به منظور تامین مایحتاج عمومی مرم در ایام ماه مبارک رمضان، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم در بیشتر شهرهای بزرگ استان برگزار خواهد شد.

به گزارش موج، صادق نجفی گفت: جشنواره تولیدات مواد غذایی تعاونی‌های روستایی در تبریز آغاز شده است و روزانه 50 تن گوشت مرغ گرم به منظور تنظیم بازار در سطح استان توزیع خواهد شد.
وی میانگین قیمت گوشت مرغ در استان آذربایجان شرقی را 3 هزار و 250 تومان اعلام کرد و افزود: قیمت مرغ‌هایی که توزیع آن آغاز شده کمتر از 2 هزار و 950 تومان است.
وی از توزیع روزانه 10 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب 2 هزار و 650 تومان خبر داد و بیان کرد: همچنین 5 هزار رأس دام نیز جهت توزیع و تامین نیاز مصرفی در آستانه ماه مبارک رمضان کشتار خواهد شد. ضمن اینکه با توجه به ذخیره‌ هزار تنی گوشت مرغی که از ترکیه وارد کشور شد است هیچ کمبودی در این خصوص در بازار وجود نخواهد داشت.
رییس سازمان بازرگانی استان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با اتحادیه‌های تولیدی جهت تنظیم بازار کشور، گفت: براساس توافقات صورت گرفتته میزان 20 هزار تن شکر با قیمت صد تومان کمتر از قیمت بازار در سطح شهر عرضه می‌شود. ضمن اینکه مقرر شده که اتحادیه حبوبات نیز حبوبات خود را 15 الی 20 درصد کمتر از قیمت بازار در فروشگاه های استان به فروش رسانند.
نجفی با تاکید بر اینکه تامین اقلام مصرفی مردم به عهده وزارت بازرگانی نیست، تصریح کرد: بازرگانی شریان تولید و مصرف است و بنابراین ابتدا باید بخش های تامین‌ و تولید به وظیفه خود عمل کنند و سپس از وزارت بازرگانی انتظار داشته باشند که وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com