توزیع روزانه 1500 تن گوشت مرغ در سراسر کشور

توزیع روزانه 1500 تن گوشت مرغ در سراسر کشور

با تصمیم نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور در کارگروه کنترل بازاردر راستای کنترل بازار و تثبت قیمت مرغ، وزارت جهاد کشاورزی مکلف شد روزانه حداقل هزار و پانصد تن گوشت مرغ گرم و منجمد را در سراسر کشور با قیمت‌های یکسان توزیع کند.
به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس این مصوبه ،قیمت تحویلی درب مغازه برای توزیع‌کنندگان گوشت مرغ گرم به ازای هر کیلوگرم بیست و چهار هزار ریال و قیمت مصرف‌کننده بیست و پنج هزار و پانصد ریال و گوشت مرغ منجمد به ازای هر کیلوگرم بیست و یک هزار و یکصد ریال و قیمت مصرف کننده بیست و سه هزار ریال تعیین شده است.
بر این اساس، شرکت بازرگانی دولتی ایران موظف شده است گوشت مرغ منجمد ذخیره‌سازی شده را به قیمت تحویلی بیست هزار و پانصد ریال و قیمت عمده‌فروشی بیست و یک هزار و یکصد ریال و قیمت مصرف‌کننده بیست و سه هزار ریال عرضه کند.
بر اساس تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور در کارگروه کنترل بازار، مابه‌التفاوت قیمت فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران تا قیمت تمام شده و هزینه حمل تا استان‌ها که توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان تعیین می‌شود، از محل یارانه تنظیم بازار داخلی وزارت بازرگانی تأمین خواهد شد.
همچنین آمار توزیع روزانه واحدهای توزیع‌کننده باید برای نظارت و کنترل در اختیار سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان قرار گیردو این سازمان موظف است فرآیند توزیع و نحوه آن را کنترل کند.
این مصوبه از سوی دکتر پرویز داودی معاون اول رئیس‌جمهور به همه دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است

 
کلمات کلیدی توزيع
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com