توزیع روزانه 100 تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلو 2 هزار و 650 تومان در میادین میوه‌ و تره‌بار

توزیع روزانه 100 تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلو 2 هزار و 650 تومان در میادین میوه‌ و تره‌بار

 به گزارش شبکه ایران گحسین صفایی دیروز در جمع خبرنگاران به عرضه مرغ منجمد برای تنظیم بازار اشاره کرد و گفت:‌ این مرغ از امروز با قیمت 2 هزار و 650 تومان در سطح شهر تهران عرضه می‌شود.
به گفته مدیر عامل میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران، از امروز روزانه 100 تن مرغ منجمد با قیمت تعادلی در میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود.
وی درباره قیمت مرغ تازه، گفت: در حال حاضر قیمت را ندارم ولی قیمت مرغ تازه روز گذشته در بازار میوه و تره‌بار هر کیلو دو هزار و 930 تومان بوده و تقریباً قیمت عرضه مرغ در بازار 15 درصد از این قیمت بالاتر بوده است.
صفایی در بخش دیگری از سخنانش به ارتقاء کیفیت مواد غذایی اشاره کرد و گفت: در ماه‌های گذشته عرضه تخم مرغ نشان‌دار را در میادین الزامی کرده‌ایم.
مدیر عامل میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران با بیان اینکه عرضه مرغ بسته بندی در تمام استان‌های کشور الزامی و در حال اجراست، گفت: ولی متأسفانه در تهران دستگاه‌های مسئول این کار را انجام نداده‌اند.
به گفته صفایی، طبق رایزنی‌های صورت گرفته با سازمان دامپزشکی تصمیم گرفته‌ایم از اول مهر مرغ بسته‌بندی شده با تفاوت قیمت محدود در بازار عرضه کنیم.
وی با بیان اینکه به ایام ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم، گفت: 15 نمایشگاه محصولات مواد غذایی با مشارکت وزارت کشاورزی ،بازرگانی و ستاد تنظیم بازار ایجاد کرده که از دهم مرداد حداقل به مدت 20 روز فعالیت می‌کنند.
گوشت وارداتی کیلویی 10 هزار تومان
صفایی به گوشت گوسفند وارداتی گرم اشاره کرد و گفت: از قرقیزستان این گوشت‌ها وارد می‌شود و در شرکتی بسته‌بندی و آن شرکت با سازمان طرف قرارداد است.
مدیر عامل میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران ادامه داد: روزانه حدود 800 الی 900 لاشه گوسفند وارد می‌شود.

 
کلمات کلیدی توزیع
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com