توزیع حواله‌های مرغ با نرخ کیلویی 2600 تومان در واحدهای صنفی

توزیع حواله‌های مرغ با نرخ کیلویی 2600 تومان در واحدهای صنفی

به منظور تنظیم بازار شب عید و تامین گوشت مورد نیاز و مصرفی مردم در ایام شب عید از غرب ایران و سیستان و بلوچستان گوشت گوسفندی به تهران می‌آید که در سطح شهر توزیع می‌کنیم و این امر در تعدیل قیمت بسیار موثر است.
سید کاظم صمدی عراقی ـ رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی تهران ـ به خبرنگار اصناف خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت:‌ واحدهای صنفی زیر مجموعه اتحادیه برای خدمت‌رسانی به مردم در ایام شب عید آمادگی کامل دارند و در کنار آن دام زنده نیز از منطقه سیستان و بلوچستان به تهران می‌آید و پس از کشتار از سوی اتحادیه در بین مغازه‌ها و سطح شهر توزیع می‌شود.
وی درباره قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی اظهار کرد: ‌واحدهای صنفی یا هر کیلو گوشت گوسفندی را از کشتارکننده‌ها بین 11 هزار و 500 تومان تا 12 هزار و 200 تومان می‌خرند و پس از اعمال هشت درصد سود در مغازه‌های و فروشگاه‌های عرضه می‌کنند.
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی قیمت هر کیلو ران گوسفندی عرضه شده در واحدهای صنفی تحت نظر اتحادیه‌ را 16 هزار و 500 تومان و هر کیلو شقه گوسفندی را 13 هزار تومان ذکر کرد.
صمدی عراقی درباره تنظیم بازار گوشت گوسفندی در شب عید نیز گفت:‌ به دلیل تامین گوشت مصرفی مورد نیاز مردم در این ایام پیش‌بینی شده است از مناطق غربی کشور نظیر اردبیل و منطقه سیستان و بلوچستان گوشت سرد توسط کامیون‌های سردخانه‌دار به تهران بیاید و زیر نظر اتحادیه توسط واحدهای صنفی توزیع شود.
او افزود:‌ قیمت گوشت گوسفندی تا شب عید تغییر چندانی نمی کند و امیدواریم با توجه به بارندگی‌های خوب و مطلوبی که طی این مدت شاهد بودیم وضعیت چراگاه‌ها و پرورش دام بهتر شود.
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در همین حال اعلام کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه تخلف با واحدهای که خودشان دام را می‌خرند و کشتارمی‌کنند برخورد می‌کنیم. خوشبختانه شبکه دامپزشکی کشور در واحدهای صنفی نظارت دارد و چنین تخلفاتی تاکنون دیده نشده است.
صمدی عراقی در بخش دیگری از سخنان خود از توزیع حواله عرضه مرغ به نرخ 2600 تومان خبر داد و گفت:‌ هم اکنون در حال توزیع حواله‌های مرغ به نرخ کیلویی 2600 تومان میان واحدهای صنفی هستیم و تلاش می‌کنیم تا تعداد مغازه‌ها را برای عرضه بیشتر توسعه دهیم.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا نرخ اعلام شده از سوی معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی 2200 تومان است ولی حواله‌های شما 2600 تومان؟ گفت:‌ آن رقم مورد پذیرش واحدها قرار نگرفت و لذا نرخ مصوب وزارت بازرگانی 2350 تومان اعلام شد که با اعمال بخشی از هزینه‌ها از جمله حمل و نقل و جابجایی به 2600 تومان افزایش یافت که حواله‌های آن را بر مبنای رقم جدید ارائه می‌کنیم.
صمدی عراقی در پایان به هموطنان تهرانی توصیه کرد در صورتی که در ایام عید عازم سفر هستند مایحتاج مصرفی به ویژه گوشت گوسفندی خود را از تهران تهیه کنند چرا که شبکه دامپزشکی کشور گوشت گوسفندی تهران را ممهور به مهر خود کرده است ضمن آن که قیمت آن از دیگر شهرها ارزانتر است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com