توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار تهران

توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار تهران
آقای صفایی در حاشیه مراسم افتتاح بازار میوه و تره بار جنت آباد افزود: مرغ گرم بسته بندی شده نیز از یک ماه قبل از ماه مبارک رمضان، در تمامی بازارها موجود و در حال توزیع است.
وی گفت: مرغ های بسته بندی دارای مجوز بهداشت، تاریخ انتشار و مصرف و در صورت مشاهده هرگونه مشکلی دارای کد رهگیری هستند که مشتریان به راحتی می توانند موضوع را پیگیری کنند.
صفایی درباره بازار میوه و تره بار جنت آباد گفت: این بازار در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع احداث و در این مجموعه استانداردهای فروش با توجه به وجود انواع مواد غذایی، تره بار و مواد پروتئینی رعایت شده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار با بیان اینکه این بازار 15 غرفه دارد، افزود: هم اکنون، 180 بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران وجود دارد که در یک ماه آینده هفت بازار دیگر نیز راه اندازی خواهد شد.
صفایی درباره کیفیت میوه های عرضه شده در بازار و گلایه برخی از شهروندان نسبت به آن گفت: سازمان میادین میوه و تره بار، بهره برداران از این بازارها را ملزم کرده است که میوه ها را با کیفیت خوب و سالم تحویل مشتریان بدهند.
وی افزود: نحوه برخورد کارگران نیز بارها تذکر داده شده است و اگر کارگری در میدان به مشتری بی احترامی کند رئیس بازار موظف است به این موضوع رسیدگی و با خاطی برخورد کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com