توزیع بیش از 13 هزار مرغ بین خانواده‌های روستایی و شهری

توزیع بیش از 13 هزار مرغ بین خانواده‌های روستایی و شهری
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه‌های این سازمان ذکر کرد و گفت: 13 هزار مرغ بین خانواده‌های روستایی و عشایری توزیع شد.
سرهنگ سید حسین فرهادی به تشریح برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) پرداخت و اظهار داشت: این سازمان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، برنامه‌های مختلفی را در سطح استان طراحی و به اجرا رسانده است.
وی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها ترویج فرهنگ نگهداری طیور و حیوانات مفید در منازل خصوصاً در مناطق روستایی است که این فرهنگ به تدریج توسط دشمنان از زندگی ما خارج شده و جای حیوانات اهلی و مفید، فرهنگ نگهداری سگ و گربه به منازل راه یافته است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم افزود: این سازمان در راستای احیاء این فرهنگ اقدام به توزیع 13 هزار و 600 قطعه نیمچه مرغ بومی در بین خانواده‌های مناطق روستایی و مناطق محروم شهر کرده است که سپاه علی ابن ابیطالب نیز با قوت در این موضوع وارد شد و یارانه را برای تحقق این موضوع تخصیص داد.
فرهادی با بیان اینکه در سال‌جاری برنامه‌های مصوب خوبی برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی داریم، ابراز داشت: این سازمان در بحث پرورش و توزیع مرغ‌های بومی و تکثیر این مرغ‌ها در استان در قالب تهیه دستگاه‌های مربوطه و تحویل آن به متقاضیانِ دارای شرایط وارد خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از اهداف اصلی بسیج سازندگی است بیان داشت: این خدمت‌رسانی در نهایت رضایت‌مندی محرومین را به همراه خواهد داشت و این حرکت دقیقاً نقطه مقابل اهداف دشمن است که با بحث تحریم‌ها به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم خاطرنشان کرد: در این زمینه، اقشار مختلف بسیج، خصوصاً بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی و بسیج تخصصی وارد عرصه جهاد سازندگی شده و امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌شود زمینه رضایت و خرسندی خانواده‌های کم بضاعت را فراهم آوریم.
 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com