توزیع بیش از 111 تن مرغ گرم در بازار بوشهر

توزیع بیش از 111 تن مرغ گرم در بازار بوشهر

به گزارش فارس از عسلویه، محمد رضا صادقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز و به منظور کنترل بازار، در روزهای گذشته بیش از 111 تن مرغ گرم در بازار استان بوشهر توزیع شده و در اختیار مردم استان قرار گرفته است.
وی افزود: طی روزهای گذشته، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای تنظیم بازار استان و جلوگیری از افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی نظیر مرغ، گوشت قرمز و میوه و مرکبات توسط این سازمان به مرحله اجرا گذارده شده و امیدوار هستیم که با اجرای این برنامه‌ها بتوانیم در کنترل بازار به توفیق لازم برسیم.
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با هدف کنترل قیمت‌ها، رفع نگرانی‌های مردم و جلوگیری از اجحاف به مصرف‌کنندگان از اواسط اسفند ماه سال جاری شروع شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه پیدا می‌کند.
صادقی تصریح کرد: در این راستا همچنین مقادیر بسیار زیادی کالاهای اساسی شامل مرغ منجمد، گوشت قرمز و مرکبات شامل سیب و پرتقال و همچنین برنج و روغن در سطح بازار از طریق واحدهای صنفی منتخب و در سطح نمایشگاه‌های بهاره در بین همشهریان و هم‌استانی‌های عزیز عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: با هماهنگی و همکاری بخش خصوصی، گوشت قرمز گوسفندی گرم نیز از استان سیستان و بلوچستان در حال جذب و توزیع در شهرستان‌ها به قیمت 106 هزار ریال است و انتظار داریم که این مسئله موجب امنیت و آرامش بیشتر مردم شود.
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی استان بوشهر یادآور شد: در راستای سیاست‌های کنترلی وزارت بازرگانی و با افزایش تقاضاهای عمومی که همزمان با ورود مهمانان و مسافران نوروزی به استان بوجود می‌آید، جایگاه‌های عرضه اقلام پروتئینی و میوه و مرکبات، توسعه و گسترش یافته تا زمینه‌های رفع نگرانی و پاسخگویی به تقاضاهای موجود مرتفع شود.
صادقی اضافه کرد: سازمان بازرگانی استان بوشهر با همه توان و ظرفیت خود در خدمت مردم شریف استان بوشهر است و سعی داریم با کمک مردم و با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی بتوانیم به اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین شده دست پیدا کنیم.
 

 
کلمات کلیدی بوشهر توزیع گوشت مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com