توزیع 780 تن مرغ در ایام ماه مبارک رمضان

توزیع 780 تن مرغ در ایام ماه مبارک رمضان

رئیس سازمان بازرگانی استان بوشهر گفت: این سازمان با انعقاد تفاهم نامه با بخش خصوصی بیش از 500 تن مرغ منجمد را از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با قیمت مصوب در سراسر استان توزیع نموده است.
به گزارش موج، حسینی محمدی تصریح کرد: در راستای پیشگیری از افزایش قیمت گوشت مرغ در استان بوشهر با برنامه ریزی صورت گرفته طی انعقاد تفاهم نامه ای با کشتارگاه های استان نسبت به توزیع 280 تن مرغ گرم در ایام منتهی به ماه مبارک رمضان با قیمت 31000 ریالی اقدام نمود که این امر تاثیر شایانی در تثبیت و جلوگیری از افزایش قیمت ها برجای گذاشت.
وی اجرای تفاهم نامه با اتحادیه مرغداران استان و توزیع مرغ گرم با قیمت 31000 ریال، توزیع 50 تن گوشت منجمد، جذب 48 تن مرغ منجمد تولید داخلی از طریق شرکت پشتیبانی امور دام و پیگیری جهت جذب 192 تن مرغ منجمد از اتحادیه سراسری کارکنان دولت (اسکاد) و شرکت جاهد وابسته به وزارت جهاد کشاورزی را از دیگر برنامه های سازمان بازرگانی استان بوشهر در تنظیم بازار ذکر کرد.
وی در ادامه سخنانش گفت: با تدابیر این سازمان مراحل جذب 50 تن گوشت قرمز وارداتی از شرکت پشتیبانی امور دام و پیگیری جهت تخصیص و نیز صورت گرفته و بزودی در شبکه های توزیع قرار خواهند گرفت.
رئیس سازمان بازرگانی استان بوشهر همچنین از انعقاد تفاهم نامه جهت جذب 500 هزار جلد دفترچه تحصیلی مورد نیاز استان همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.
حسینی محمدی با اشاره به افزایش سهمیه شیر یارانه ای در استان در سال جاری نیز گفت: از ابتدای سال تاکنون بر اساس سهمیه تخصیصی، میزان 4368 تن شیر یارانه ای توزیع شده است که این مقدار شیر توزیع شده از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه 22 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال قبل را نشان می دهد.
رئیس سازمان بازرگانی استان بوشهر در خصوص ذخیره سازی کالاهای پروتئینی همزمان با اجرای قانون هدفمندی یارانه تاکید کرد: انعقاد تفاهم نامه با مباشرین استان جهت تامین 1000 تن مرغ منجمد، تفاهم نامه تامین 500 تن برنج و انعقاد تفاهم نامه تامین 2300 تن گوشت قرمز در راستای ذخیره سازی کالاهای مشمول قانون هدفمند سازی یارانه ها صورت گرفته است.
وی خاطر نشان ساخت:‌ طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان با همکاری بازرسین صنوف با شدت و قوت در حال اجراست و بازرسین با حضور گسترده در جایگاه های عرضه و شبکه های توزیع از هرگونه اخلال و بی نظمی در بازار، افزایش قیمت ها و گرانفروشی جلوگیری می نمایند.

 

 
کلمات کلیدی رمضان توزیع گوشت مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com