توزیع 700 تن مرغ با نرخ تعاونی در استان بوشهر

توزیع 700 تن مرغ با نرخ تعاونی در استان بوشهر
رئیس اداره بازرگانی شهرستان دیر از توزیع 700 تن مرغ با نرخ تعاونی در استان بوشهر خبر داد.
راشد خاکباز در آیین تجلیل از ناظران افتخاری بازرگانی شهرستان دیر اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی شاهد رونق بسیار خوبی در بازار شهرستان دیر و سراسر استان بوشهر هستیم و امیدواری زیادی برای شکوفایی اقتصادی در استان وجود دارد. 
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون شاهد ثبات قیمتی بسیار خوبی در سطح استان بوشهر هستیم و با تامین اقلام و کالاهای ضروری، رضایت خاطر شهروندان حاکم شده است. 
رئیس اداره بازرگانی شهرستان دیر از توزیع بیش از 700 تن مرغ منجمد در سطح استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون بیش از 700 تن مرغ منجمد در استان بوشهر با قیمت 2 هزار و 950 تومان توزیع شده و در شهرستان دیر نیز این امر با کیفیت بسیار مطلوبی انجام گرفته است. 
خاکباز تصریح کرد: ثبات قیمت بسیار خوبی در بازار حاکم است و انتظار داریم با تدابیر دولت تا پایان امسال این روند تداوم داشته باشد. 
وی در ادامه با تقدیر از ناظران افتخاری به ویژه ناظران دانش‌آموز ادامه داد: دانش‌آموزان شهرستان دیر در طرح نظارت بر توزیع کالا و خدمات همکاری خوبی با ما داشتند و موجب موفقیت طرح شدند. 
این مقام مسئول عنوان داشت: وجود و تقویت اعتماد به نفس دانش‌آموزان برای کسب دانش و ورود به بازار کار به ویژه کارهای تولیدی و بازرگانی لازم و ضروری است. 
خاکباز با تشریح وظایف سازمان بازرگانی افزود: تنظیم بازار داخلی، حل مشکلات صادرکنندگان، توسعه زیرساخت‌های تجاری، راهکارهای جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی با همکاری دستگاه‌های مرتبط و شناسایی ظرفیت‌های تجاری و بازرگانی شهرستان دیر از جمله برنامه‌های این اداره در سال جاری است. 
وی همچنین با معرفی سامانه ارتباطی 124 وزارت بازرگانی گفت: نظارت و کنترل محسوس و نامحسوس بازار از طریق بازرسین سازمان بازرگانی، مجامع امور صنفی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی نظیر ناظرین افتخاری یکی از راهکاری جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و اجحاف به مصرف‌کنندگان است. 
رئیس بازرگانی شهرستان دیر تصریح کرد: دانش‌آموزان به عنوان ناظرین افتخاری می‌توانند سازمان بازرگانی را در کنترل بازار یاری کنند و تلفن 124 و سامانه سازمان بازرگانی نیز به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی در سطح شهرستان دیر است. 
خاکباز به دانش‌آموزان توصیه کرد شماره تلفن مذکور را به خاطر بسپارند و به هنگام مشاهده تخلف صنفی توسط آنها یا خانواده‌شان مراتب را به ستاد خبری این سازمان اعلام کنند. 
در ادامه از دانش‌آموزان و ناظران افتخاری بازرگانی دیر تقدیر و لوح تقدیر و هدایایی به آنها تقدیم شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com