توزیع 30 تا 40 تن گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان

توزیع 30 تا 40 تن گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان
درماه مبارک رمضان به منظور تامین مصرف و نیاز مردم روزانه 30 تا 40 تن گوشت مرغ از طریق سازمان بازرگانی در اختیار مراکز عرضه و عاملین فروش در سطح استان توزیع می‌شود.
رئیس سازمان بازرگانی استان لرستان با اشاره به تامین و ذخیره سازی کافی کالاها و اقلام مصرفی مورد نیاز مردم در سطح استان گفت:در همین راستا2هزار و 400تن گوشت مرغ در سطح استان ذخیره شده است که تاکنون یکهزارتن آن از طریق بازار و عاملین فروش در سطح استان توزیع شده است.
حجت الاسلام بیرانوند افزود:براساس برنامه های ازپیش بینی شده و اقدامات مناسب انجام شده درحوزه بازرگانی هیچ گونه کمبود مشکلی درخصوص تامین اقلام و کالای مصرفی مورد نیاز مردم لرستان وجود ندارد.
 
نظرات شما
  •  

    مرغداری ازشمال گفت : ۹۰/۰۵/۰۵

    کاش مرغدارها بدهکارنبودن وجوجه ریزی نمی کردن تااین صنعت بزرگ که مرغدارگوشتی تنهاهمه ی مصیبت اش رابه دوش می کشد تکلیف اش معلوم شود

    پاسخ...
  •  

    مرغداری از زنجان گفت : ۹۰/۰۵/۰۶

    آقا من قول می دم اگر 3 ماه تو این مملکت جوجه ریزی نشه همه چی کن فیکون میشه فقط اگه مرغدارن گوشتی ترک کار به کارگر اشون بزنن به تبع این خیلیا بی کار می شن از کارگر کشتار گاهها گرفته تا راننده و ......
    خواهشا مرغدارا همدل باشن جوجه ریزی نشه.
    سالی 4 بار جوجه میریزیم 1 بار ضرر،1 بار مایه،ابار سود،1 بار یه کم سود می کنه که اگه ضرر کنه از اون بهتره.
    جون من به استرسش می ارزه؟
    مرغداران عزیز امسال اسفند ماه انتخابات است بازار هم شب عید خوب باشه تعزیرات می خواد باز بیقته دنباله ماشینای مرغتونا.ببین کی گفتم.
    امسال مرغداری حتما ذلیل می مونه.جوونه من بیاید جوجه نریزید.
    آقای مرغدار از شمال بدهی هامون به بانک اگه همین طور مسکوت بمونه بهتر از اینه که بیشتر بشه . اگه کسی جوجه نریزه بانک هم جرات نمیکنه به سند مرغداری ها فکر کنه.

    پاسخ...
  •  

    نعیم گفت : ۹۰/۰۵/۰۶

    هدایت نقدینگی به سوی سرمایه گذاری از طریق سیستم بانکی کشور، باعث رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال مولد خواهد شد. حرکت اقتصادی کشور طی سالهای گذشته بر خلاف شرایط فوق الذکر بوده است. بیشتر تسهیلات اعتباری در بخش غیر مولد و به بخش‌های ساختمانی، خدماتی و بازرگانی تزریق شده است. بنابراین جهت فراهم نمودن بستر مناسب برای سرمایه گذاری در کشور و ایجاد ثبات و آرامش تزریق نقدینگی به بخش تولید مهم‌ترین شرط لازم جهت توسعه صنعتی شدن می‌باشد.
    بنابراین هر گونه صدمه به تولید= خروج ارز از کشور=تورم=تعطیل شدن کلاس کشور

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com