توزیع 27 میلیارد تومان تسهیلات بین کشاورزان و دامداران میاندرودی

توزیع 27 میلیارد تومان تسهیلات بین کشاورزان و دامداران میاندرودی
مدیر جهاد کشاورزی میاندرود از توزیع بالغ بر 27 میلیارد تومان تسهیلات بین کشاورزان و دامداران این شهرستان در سال 90 و 91 خبر ‌داد.
جلسه مشترک با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شهرستان میاندرود امشب در کارگاه سورتینگ و بسته‌بندی مرکبات در این شهرستان برگزار شد.
این جلسه در راستای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مدیرجهاد کشاورزی شهرستان میاندرود و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در یکی از کارگاه‌های سورتینگ و بسته‌بندی مرکبات در این شهرستان برگزار شد.
سید شبیر موسوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندرود در سخنانی در این جلسه با ارائه گزارش پیشرفت طرح‌های کارگروه توسعه بخش کشاورزی ابراز داشت: در سال 91 - 90 از سر جمع اعتبارات شهرستانی و استانی بالغ بر 270 میلیارد ریال تسهیلات بانکی بین بهره‌برداران بخش کشاورزی و دامی این شهرستان توزیع و متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی شدند.
همچنین سیدمحمد جعفری معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در سخنانی با تاکید بر ضرورت اعمال حمایت و پشتیبانی کافی برای پایداری تولید محصولات کشاورزی و دامی از برگزاری جلسات مشترک این سازمان با مدیریت بانک مربوطه برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی بخش کشاورزی همچنین پیگیری و بررسی موضوعات تا حصول نتیجه مثبت خبر داد.
در این جلسه فعالان اقتصادی بخش کشاورزی حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات خود برای ارتقای سطح حمایت‌ها از سرمایه‌گذاران این بخش و راه‌های رفع موانع فعالان بخش کشاورزی شهرستان پرداختند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com