توزیع 16 تن گوشت مرغ در شوشتر

توزیع 16 تن گوشت مرغ در شوشتر

مسعود رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: توزیع مرغ یارانه‌ای با هدف تنظیم قیمت‌ها در بازار ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و با این اقدام، به جرئت می‌توان ادعا کرد که قیمت در بازار متعادل شده است.
وی با اشاره به اینکه پرداخت یارانه برای مرغ از مبدأ انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: برای متعادل کردن قیمت گوشت مرغ، پرداخت یارانه از مبدا انجام می‌شود و این امر تاثیر بسیار زیادی بر قیمت‌های بازار گذاشته است.
رئیس اداره بازرگانی شوشتر خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته 16 تن گوشت مرغ در شوشتر توزیع شده است و در صورت تامین مجدد گوشت، توزیع ادامه خواهد داشت.
رجب‌زاده خاطر نشان کرد: این نهاد نسبت به تامین کالاهای ضروری مردم در این ایام اهتمام ویژه‌ای دارد.
وی، از هماهنگی به عمل آمده با اتحادیه شرکت‌های تعاونی کارکنان دولت و فرهنگیان این شهرستان در زمینه تهیه سبد کالای کارمندان دولت خبر داد و کالاهای مشمول این طرح را شامل برنج داخلی، روغن جامد، شکر، پنیر، کره حیوانی، کنسرو ماهی، ماکارونی و مرغ منجمد وارداتی ذکر کرد.
رئیس اداره بازرگانی شوشتر تاکید کرد: تنظیم بازار تنها در ماه رمضان نیست و در ایام بازگشت حجاج و عید نوروز نیز باید تنظیم بازار را برای رفاه مصرف‌کنندگان در نظر گرفت.
رجب‌زاده با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و در آستانه سال تحصیلی، خاطرنشان کرد: ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه در ماه مبارک رمضان، پایش مستمر بازار و تلاش و برنامه‌ریزی برای تامین و توزیع به موقع اقلام پرمصرف و کنترل بازار و برخورد با تخلفات احتمالی، مدیریت و رهبری بازار برای جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارش‌های مردمی، نظارت ویژه بر تامین و توزیع و قیمت اقلام کالاهای اساسی از مهم ترین اهداف اجرایی این طرح است.
 

 
کلمات کلیدی خوزستان توزیع مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com