توزیع 150 هزار تن مرغ گرم در ماه رمضان

توزیع 150 هزار تن مرغ گرم در ماه رمضان
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از عرضه گسترده مرغ منجمد به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر در استان‌های مسافرپذیر خبر داد و گفت: مرغ منجمد با قیمت مصوب دو هزار و 900 تومان به صورت عمده و سه هزار و 50 تومان در واحدهای صنفی منتخب عرضه خواهد شد.
به گزارش شابا،صدراله دولت  ضمن اعلام این مطلب، میزان تولید و ذخیره مرغ در سطح کشور را کافی دانست و گفت: با توجه به افزایش تقاضا در استان‌های مسافرپذیر، آمادگی لازم برای توزیع گسترده مرغ منجمد در ایام تعطیلات عید فطر وجود داشته و هیچ محدودیتی در میزان عرضه وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام قیمت مرغ در کشور در ماه مبارک رمضان مناسب دانست و تصریح کرد: مرغ گرم در برخی از استان حتی با نرخ‌های کم‌تر از قیمت تمام شده تولید عرضه می‌شود.
این مقام مسوول، قیمت تولید مرغ در کشور را بالا دانست و با اشاره به افزایش نرخ نهاده‌های دامی، گفت: در راستای حمایت از تولید نهاده‌های دامی توسط شرکت 10 درصد پایین‌تر از قیمت کف بازار توزیع می‌شود.
به گفته وی، ذرت با قیمت هر کیلو 450 تومان و سویا هر کیلو 490 تومان در 31 مرکز استان و منطقه جیرفت در حال توزیع است.
دولت برآورد صورت گرفته برای تولید مرغ در سال جاری را 7/1 میلیون تن اعلام کرد و گفت: تولید در 5 ماهه ابتدایی سال جاری بیش از هدف‌گذاری صورت گرفته بوده است.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع 150 هزار تن مرغ گرم و بیش از 10 هزار تن مرغ منجمد در ماه مبارک رمضان خبر داد وافزود : تنظیم بازار ماه رمضان در  ایده آل ترین شرایط صورت گرفته است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com