توزیع 1200 تن مرغ منجمد و 100 گوشت قرمز

توزیع 1200 تن مرغ منجمد و 100 گوشت قرمز
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: تاکنون 1200 تن مرغ منجمد و 100 تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع شده است.
حسن احمدی، میزان توزیع روزانه این دو محصول را نیز 30 تا 35 تن مرغ منجمد و 15 تن گوشت قرمز منجمد اعلام کرد. و با تاکید بر اینکه مرغ منجمد در حال حاضر 200 تومان زیر قیمت تمام کشور در استان کرمانشاه توزیع می شود، ادامه داد: قیمت این محصول چهار هزار و 600 تومان برای هر کیلو می باشد.
به گفته این مقام مسئول گوشت قرمز منجمد نیز با قیمت 16 هزار و 300 تومان برای سردست، 16 هزار و 500 تومان برای ران و 15 هزار و 800 تومان برای گردن در حال توزیع است.
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه تصریح کرد: توزیع مرغ منجمد از دو هفته پیش و گوشت قرمز منجمد نیز از هفته گذشته آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال 92 ادامه خواهد داشت.
احمدی با اعلام اینکه در حال حاضر 30 مرکز سیار و 35 فروشگاه ثابت در سطح شهر در حال عرضه مرغ منجمد هستند، خاطرنشان کرد: گوشت قرمز منجمد نیز در 22 فروشگاه سطح شهر توزیع می شود.
وی در خصوص توزیع گوشت مرغ و قرمز در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا هم یادآور شد: پنج غرفه در نمایشگاه برای توزیع این محصولات اختصاص یافته است.
به گفته این مقام مسئول روزانه 15 تن گوشت قرمز و به هر میزان که نیاز باشد مرغ منجمد، در نمایشگاه فروش بهاره کرمانشاه توزیع خواهد شد.
احمدی اظهارداشت: شهرستان ها نیز می توانند مرغ و گوشت قرمز منجمد مورد نیاز خود را به میزان نیاز از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دریافت کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com