توزیع 10 هزار کیلوگرم گوشت منجمد در چایپاره

توزیع 10 هزار کیلوگرم گوشت منجمد در چایپاره
حسین بنکدار پیش از اظهار داشت: این میزان گوشت در راستای طرح تنظیم بازار و واقعی شدن قیمت کالاهای مورد نیاز مردم در این شهرستان توزیع شد.
وی افزود: از این میزان گوشت منجمد توزیع شده 7 هزار و 500 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد، 2 هزار و 500 کیلو گوشت قرمز و 22 هزار کیلوگرم برنج تایلندی در چایپاره در ایام عید نوروز توزیع شده است.
بنکدار اضافه کرد: طرح تنظیم بازار و طرح‌های نظارتی و بازرسی واحدهای صنفی تا اواسط فروردین امسال ادامه می‌یابد تا مردم با آرامش خاطر بیشتر این ایام را سپری کرده و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.
این مسئول از توزیع بیش از 65 هزار کیلوگرم پرتقال در چایپاره خبر داد و گفت: این میزان پرتقال با قیمت تعاونی 10 هزار ریال به مردم عرضه شده است و توزیع مرکبات تنظیم بازار تا پایان عید نوروز ادامه دارد.
وی اعلام آمادگی واحدهای صنفی برای عرضه کالاهای اساسی با قیمت تعاونی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: 17 واحد صنفی در چایپاره برای فروش ویژه در ایام پایانی سال با نمایندگی بازرگانی این شهرستان همکاری کرده‌اند.
بنکدار ادامه داد: این واحدها انواع کالاهای مورد نیاز مردم از جمله خواروبار، مواد غذایی، کیف و کفش، پوشاک، میوه و غیره را با 15 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه کرده‌اند.
وی اجرای طرح ویژه نظارتی سال جدید را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: از آغاز اجرای این طرح یک‌هزار و 200 بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است.
سرپرست نمایندگی بازرگانی شهرستان چایپاره خاطر نشان کرد: 22 فقره پرونده تخلف به ارزش 4 میلیون و 600 هزار ریال در راستای طرح تنظیم بازار تشکیل و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.
وی در پایان اذعان داشت: انجام بازرسی از واحدهای صنفی مختلف به صورت روزانه توسط دو اکیپ انجام می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com