تنظیم بازار با هدف سود معقول برای فروشندگان و جلوگیری از گرانفروشی

تنظیم بازار با هدف سود معقول برای فروشندگان و جلوگیری از گرانفروشی
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر ضرورت تداوم نظارت و پیگیری‌ها برای کنترل و تنظیم بازار اظهار داشت: تنظیم بازار باید بگونه‌ای باشد که هم از گرانفروشی و سوءاستفاده‌ها جلوگیری شود و هم تولیدکنندگان و فروشندگان به یک سود معقول و متعارف برسند.
به گزارش شابا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به برنامه‌های دولت برای واگذاری وظایف اجرایی تنظیم بازار به اصناف و بخش خصوصی گفت: بازار باید بوسیله اصناف کنترل شود و اگر اصناف و بخش خصوصی با تمام ظرفیت وارد عمل شوند، به زودی بخش عمده ای از امور کنترل بازار توسط آنها اداره خواهد شد.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر لزوم تقویت بازرسی و تشدید نظارت بر وضعیت بازار، خواستار برخورد با سوءاستفاده‌گران و کسانی شد که برای دستیابی به سود بیشتر اقدام به احتکار برخی کالاها می کنند.
در این جلسه در خصوص تصمیمات جلسات کمیسیون تخصصی کارگروه کنترل بازار تصمیم‌گیری شد و موضوعات مختلفی مانند ملاک تشخیص میزان گرانفروشی، نحوه قیمت‌گذاری کالا و خدمات در سال 90، راهکارهای تنظیم بازار فولاد و تعیین عوارض صادراتی برخی محصولات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com