تلاش امریکای جنوبی برای دستیابی به بازار روسیه

تلاش امریکای جنوبی برای دستیابی به بازار روسیه
به دنبال تحریمات وضع شده از جانب روسیه در خصوص ممنوعیت واردات از کشورهای اتحادیۀ اروپا ، امریکا ، کانادا ، استرالیا و نروژ، صنعت گوشت امریکای جنوبی در سدد است تا این بازار خالی را پر کند . 
هفتۀ گذشته به منظور توسعۀ صادرات ، یک هیئت بازرگانی به نمایندگی از وزیر کشاورزی ، دامپروری و شیلات آرژانتین در مسکو حضور بهم رسانیدند. 
این هیئت اعزامی چشم اندازی از عملکرد این صنعت طی 10 سال آتی ارائه دادند. آقای Rodriguez مقام مسئول هماهنگ سازی های سیاسی  کشاورزی آرژانتین ، نیز بر لزوم این همکاری و اهمیت این روابط با روسیه تاکید کرد. در مجموع ، نمایندگان 113 کارخانۀ آرژانتینی در این نشست حضور داشتند که 88 کارخانه مربوط به صنعت غذایی بودند. 
همچنین این هیئت ارسالی از" نمایشگاه بین المللی غذا" مسکو نیز که در صنعت غذا از اهمیت ویژه ای در این منطقه برخوردار است بازدید کردند. این نمایشگاه به خصوص برای صادرکنندگان گوشت برزیل بسیار مورد توجه قرار گرفت و منجر به استحکام روابط با کمپانی های وارداتی مسکو و برنامه ریزی های بیشتر گردید. 
اتحادیۀ پروتئین حیوانی برزیل (ABPA) اظهار داشت این فرصت خوبی برای به دست آوردن بازار پس از تحریم واردات از اتحادیۀ اروپا ، ایالات متحده و استرالیا است. ماه گذشته ، روسیه بزرگترین وارد کنندۀ انواع گوشت قرمز برزیلی بوده است . در ماه آگوست (مرداد) ، بازار روسیه مقصد اصلی صادرکنندگان گوشت گاو برزیلی بود ؛ بر طبق گزارشات ، در این ماه 33800 تن صادرات به روسیه صورت گرفت که در مقایسه با دورۀ مشابه در سال گذشته 7 / 5 درصد به لحاظ درآمد افزایش داشت. 
کارشناسان بر این باورند که اوج صادرات به مسکو در ماههای اکتبر و نوامبر (مهر- آبان) خواهد بود .   

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com