تقاضای مرغداران افریقای جنوبی برای جلوگیری از واردات طیور

تقاضای مرغداران افریقای جنوبی برای جلوگیری از واردات طیور
به منظور مقابله با حجم زیاد واردات طیور منجمد با قیمت پایین، مرغداران در افریقای جنوبی از دولت درخواست کردند تا هزینۀ گمرک را افزایش دهد.
اتحادیۀ مرغداران افریقای جنوبی (SAPA) اذعان دارد که بسیاری از کمپانی ها به دلیل واردات ارزان طیور، مجبور شدند کار خود را تعطیل کنند. به گزارش BUSINESSDAY بررسی های فصلی انجام شده بر روی 270 فارم کوچک در ماه دسامبر حاکی از تعطیلی 170 فارم بود.
اتحادیۀ مرغداران افریقای جنوبی (SAPA) از وزارت بازرگانی بین المللی افریقای جنوبی درخواست کرده تا هزینۀ گمرک را حداکثر 82 درصد تعیین کند.
اتحادیۀ صادرات و واردات گوشت عنوان کرد که در صورت موافقت با گران شدن گوشت وارداتی ، قیمت مصرف کننده نیز متعاقباً 40 تا 50 درصد افزایش خواهد یافت که افزایش بیشتر آن قطعاً نارضایتی مشتری را به دنبال خواهد داشت . در حدود 80 درصد گوشت های منجمد وارداتی شامل قطعات مرغ با استخوان بودند که تعرفۀ گمرکی برابر با 20 / 2 راند(واحد پول افریقای جنوبی) بازاء هر کیلوگرم داشتند . SAPA اتحادیۀ مرغداران افریقای جنوبی در حال حاضر با حداکثر تعرفۀ گمرکی 82% ، در واقع 53 / 6 راند/کیلو را خواستار است .
آقای Scott Pitman ، رئیس کمیتۀ مرغ گوشتی اتحادیۀ مرغداران افریقای جنوبی اظهار کرد: "تولید کنندگان افریقای جنوبی بسیار لایق هستند اما اجازۀ صادرات به کشورهای برزیل و روسیه را نداشتند . ما فقط خواستار برقراری مساوات هستیم ."

 
نظرات شما
  •  

    دراوی پور گفت : ۹۲/۰۲/۰۴

    افرین به رییس کمیته اتحادیه مرغداران افریقا. بیایید وکمی بیشتر به این جریان نگاه کنیم .اگرا همه ناراضی هستیم پس چرا هنوز مشغول تولید هستیم .اگر بدهی بانکی داریم بااین تفاسیر سودی درجریان نیست که باان قسطی پرداخت شود.اگر به امید افزایش قیمت بعداز جوریزی هستیم/؟که این هم خیالی بس واهی ایست .چراکه جریان بی ثباتی بازار همیشه دلیل خوبی برای ما بوده است.اگر در تکاپوی اشتغال سازی برای واسطه گران ودیگر اشخاص مرتبت به این صنعت درهم شکسته هستیم؟پسبگویم که این ذلت کافیست.اصلاح این روند باماست .فراموش نکنیم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com