تقاضای خرید مرغ در اهواز 30 درصد کاهش یافته است

تقاضای خرید مرغ در اهواز 30 درصد کاهش یافته است
رییس اتحادیه مجمع توزیعی خدماتی اهواز گفت: با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت‌ها، تقاضای خرید مرغ 30 درصد نسبت به قبل کاهش یافته است.
مرتضی قضاوی خوراسگانی عنوان‌ کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز5050 تومان است و هر یک عدد تخم‌مرغ دانه‌ای کوچک 130 و دانه‌ای بزرگ 180 تومان است.
وی افزود: روزانه به‌ طور میانگین 35 تن مرغ و 10 تا 15 تن تخم‌مرغ در سطح اهواز توزیع می‌شود و بخش زیادی از این میزان تخم‌مرغ برای تولید شیرینی مورد مصرف قرار می‌گیرد.
رییس اتحادیه مجمع توزیعی خدماتی اهواز تصریح‌ کرد: در حال حاضر مرغ کشتار روز و ماهی‌های تازه تولید داخلی خوزستان است و مرغ منجمد از اصفهان، تخم‌مرغ از تهران، ماهی منجمد از خارج از کشور وارد خوزستان می‌شود.
قضاوی خوراسگانی اظهار کرد: با تحویل گرفتن مرغ از کشتارگاه 28 درصد هزینه‌ها صرف هزینه کشتار آن می‌شود و با قیمت حدود4800 تومان به مغازه‌داران داده می‌شود که این مغازه‌داران مجاز به 10 درصد سود هستند. اما با توجه به مشکلات و نوسانات اخیر بازار و همچنین ناتوانی مردم در خرید مرغ، مغازه‌دارها در حال حاضر فقط 6 درصد از 10 درصد به قیمت واقعی مرغ اضافه می‌کنند.
وی با رد احتمال کاهش قیمت در آینده ادامه‌ داد: در حال حاضر نیز مشکل تهیه و توزیع مرغ، تخم‌مرغ و ماهی نداریم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com